Toon posts:

Constante foutmelding: 'Connection timed out' *

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb de search al gebruikt en ff gegooglet maar kwam er niet verder uit.
Ik krijg continue dezelfde foutmelding:

APP_VERO_38446

Connection timed out (Error #10060)

Ik wordt helemaal gek van deze foutmelding, komt om de minuut.

Mijn computer: windows 98, verbinding via kabelfoon en firewall is zonealarm.

Iemand die misschien weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

gr Feen

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Krijg je deze melding in je browser tijdens het i-netten als je willekeurige pagina oproept?

Wat meer info is welkom

Trouwens, als ik Google op "connection error 10060" krijg ik heel wat hits.

b.v.b.

http://wso.williams.edu/~eudora/eudora-error-10060.html

[ Voor 40% gewijzigd door Roko op 31-03-2003 10:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik krijg het als ik op internet zit, als ik op een pagina zit dan geeft ie de melding weer. En ik krijg het bij elke pagina die ik open. Nu krijg ik hem ook. Ligt dit misschien aan zonealarm pro?

bedankt voor je snelle reactie

• tommie-boy
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:20
Installeer je tcp/ip 's overnieuw..

Humor moet je serieus nemen

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 10:57:
Ligt dit misschien aan zonealarm pro?
Schakel zonealarm eens uit en kijk of je dan nog die foutmelding krijgt ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Zonealarm is niet de boosdoener. Krijg na lange tijd wel iets met pntask dat die ook een fout geeft. Ik ga weer ff rondkijken. Elke oplossing is welkom

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT!

Kleine titeledit ('foutmelding' zegt wat weinig over de fout ;) ) + ik verplaats je vraag naar Software Algemeen omdat het blijkbaar over je browser gaat (zie WOS Policy). Welke browser heb je trouwens? (Ik gok IE, welke versie?)
Zonealarm is niet de boosdoener.
Die heb je tijdens dit testen dus helemaal uitgeschakeld? Anders lijkt me dit toch handig om een tijdje als test te doen, of het beveiligingsniveau op z'n minst op allerlaagst te zetten :)

[google=internet explorer connection error 10060] geeft trouwens wat gereichtere hits; als work-around kan je http://support.microsoft.com/?kbid=181050 volgen:
Although Microsoft does not encourage this approach, you can change the default time-out setting for Internet Explorer. To do this in Internet Explorer 4.01 Service Pack 1 or later, follow these steps:

1. Add a ReceiveTimeout DWORD value with a data value of ()*1000 in the following registry key:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings
For example, if you want the timeout duration to be 8 minutes, set the ReceiveTimeout data value to 480000 (<480>*1000).
2. Restart your computer.

Note: This setting does not work on an Internet Explorer 4.0 and 4.01 client computer because it was added in Internet Explorer 4.0 SP1.

Heb je het trouwens bij willekeurige webpagina's, of enkel bij bepaalde?

edit:
Tralalalala /me gaat wat koffie halen

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 31-03-2003 11:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 10:57:
Ik krijg het als ik op internet zit, als ik op een pagina zit dan geeft ie de melding weer. En ik krijg het bij elke pagina die ik open.
F_J_K schreef op 31 March 2003 @ 11:36:
Heb je het trouwens bij willekeurige webpagina's, of enkel bij bepaalde?
't Is maandag :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Doe eens de update die F_J_K heeft gevonden en kijk dan eens of de melding minder is. Als dat zo is weet je in ieder geval dat je op de goede weg bent.

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16
Grote kick, maar is hier inmiddels een oplossing voor?
Want mn oom heeft het zelfde probleem.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Schumi_2002 schreef op 16 januari 2004 @ 22:59:
Grote kick, maar is hier inmiddels een oplossing voor?
Want mn oom heeft het zelfde probleem.
en je oom heeft dezelfde configuratie als in dit topic? dat lijkt me wel ietwat relevant. Verder mag ik aannemen dat je F_J_K in "Constante foutmelding: 'Connection timed..." hebt geprobeerd? :)

compleet offtopic, maar wel leuk - dit is #1000 in SA :)

[ Voor 12% gewijzigd door G33rt op 16-01-2004 23:33 ]

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:16
Ja, ik heb dat geprobeert, maar het werkte niet.
Overigs is zijn pc al 6 jaar oud, en er nooit iets mee gebeurt, nooit een format ofzo.
Toen ik er gister was, heeft de pc in een uur tijd, 3 keer een blauw scherm gekregen (Win98), een of andere fatale fout, iedere keer een andere, welke weet k niet meer.

Maar is het dan niet verstanding, om gewoon zijn pc een keer helemaal te formateren? en win98 er dus omnieuw op te zetten?

Hij heeft een pentium 2 350Mhz
Win 98
Zou op deze pc ook eventueel win2000 draaien?
Pagina: 1