| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
Ik haal met een TNT2 Ultra in Q3A op High Quality 1024x768x32 zo'n 40 fps. Met een GeForce 2 MX is dat 80 FPS... Nogal een duidelijk verschil dus.
Ik heb een Celeron 541 (6.5*83MHz clocked)
dit verschilt niet veel met een hogere PIII in de 1280 resoluties (of de 1024@32bit)
dit verschilt niet veel met een hogere PIII in de 1280 resoluties (of de 1024@32bit)
| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |
duidelijk doen die geforce2mx
ik (500 mhz) ben ook van een tnt2 naar een gf2mx gegaan......heerlijk kaartje, ik speel in 1024*768@ 32 bit alles op high detail enzo
dat kon ik met me tnt2 wel vergeten
'k ben erg onder de indruk van die kaart
ik (500 mhz) ben ook van een tnt2 naar een gf2mx gegaan......heerlijk kaartje, ik speel in 1024*768@ 32 bit alles op high detail enzo
dat kon ik met me tnt2 wel vergeten
'k ben erg onder de indruk van die kaart
ik heb nog steeds mijn tnt2@ultra in mijn bakkie (t-bird 800@1000)
ik dacht er eerst aan om ook een g-force te nemen maar toen ik een vergelijkingstest deed met een g-force van een vriend van me zag ik absoluut geen verschil,
ik upgrade pas wanneer het voor mij wat gaat uitmaken(tegen die tijd zijn er toch weer snellere kaarten uit)
ik dacht er eerst aan om ook een g-force te nemen maar toen ik een vergelijkingstest deed met een g-force van een vriend van me zag ik absoluut geen verschil,
ik upgrade pas wanneer het voor mij wat gaat uitmaken(tegen die tijd zijn er toch weer snellere kaarten uit)
Verwijderd
Koop een gay-force2 mx.. hij is super goedkoop, en veel beeter dan je f*cking tnt2 kaart, hij heeft 2nd generation T&L .. en is dus erg goed.. (als je veel open-gl spellen speeld)
Verwijderd
Of je speelt een tijdje door, en koopt over een half jaartje een nieuwe geforce 3 MX ofzoo..
Als je denkt ik wil iets nieuws, standaard half jaar wachten tot het echt niet meer wil. Scheeltje een hoop geld of performance.
Net als auto rijden. Bij twijfel niet inhalen. dus wachten.
Als je denkt ik wil iets nieuws, standaard half jaar wachten tot het echt niet meer wil. Scheeltje een hoop geld of performance.
Net als auto rijden. Bij twijfel niet inhalen. dus wachten.
Pagina: 1