Inwin miditower, kt7 en Duron... welke cooler?

Pagina: 1
Acties:

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Hoi allemaal.

Ik overweeg op de HCC dagen een Kt7 mobo en een Duron te kopen :). Die moeten dan in mijn Inwin A500 kastje komen. In die kasten hangt de voeding boven de plek waar je processor zit :(. Daardoor kan een erg hoge cooler wel eens niet passen. Er zit nu een slot 1 Celeron in mijn machine, en die past net...

Heeft er iemand een idee welke cooler samen met een Duron niet hoger is dan een slot 1 celeron, en dus past? Een Alpha zal wel niet passen, en is ook erg duur... Ik dacht zelf aan een orb of zo... (er staat een Crome Orb op www.oc-shop.nl, die 45mm hoog is, dat kan denk ik wel...?)

Thanx, Weefselkweekje

Verwijderd

Ik wil dus ook dat kassie kopen, samen met een Duron. Bij ons op school staat het vol met van die kastjes. Wat ik mij afvraag: zit er wel een fan in de voeding? Ik zie hem niet zitten. Waarschijnlijk zuigt ie lucht boven de processor weg.

Verwijderd

Je kan beter een Antec kassie kopen. Schijnen heel goed te zijn qua temperatuur.

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
Anders koop een s-serie In-win. Hebbik ook, is +/- 8cm hoger en je hebt van je hele voeding probleem af... Verder een superrelaxed kassie..

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik weet niet eens of er idd een fan in de voeding zit :). Hij blaast iig wel naar buiten, maar of er ook een intakefan in zit...

Ik ben ook bang dat de fan van de voeding en de cpu-fan bijna tegen elkaar aan gaan zitten, en dan allebei tegen elkaar in werken... lullig probleem... :(

Ook nog een nieuwe kast kopen wordt wel heel duur...