Bestaat er een tooltje die zodra je start vraagt welke proxyserver je wilt gebruiken? Ik heb gezocht maar kan alleen switchers vinden die profielen kan maken voor alleen de netwerkinstellingen en voor mij is het alleen het proxyadres is IE zodat ik dit niet handmatig hoef aan te passen.
Er zijn wel programma's die een proxylijs bevatten en die random een proxy kiest bij opvragen van een pagina.
Maar het probleem is, ga je er misbruik van maken
Maar het probleem is, ga je er misbruik van maken
Je zou dit simpele VBScirptje kunnen gebruiken: [rml]F_J_K in "[ win2000] http proxy wisselprogrammatje"[/rml]
Zet er zoals ik daar al zei wshshell.run "iexplore" op de volgende regel achter & wisselen maar. Verder natuurlijk de proxyservers aanpassen naar kezue.
Zet er zoals ik daar al zei wshshell.run "iexplore" op de volgende regel achter & wisselen maar. Verder natuurlijk de proxyservers aanpassen naar kezue.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Mooi scriptje ik ben nieuwe in vb hoe kun je een pop up boxje laten komen die tussen proxy en geen proxy kan laten kiezen?