Toon posts:

Beeldscherm...beetje vreemd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Ik heb hier een computer staan die het op mijn bureau op zich goed doet. Als ik hem bij de gebruiker zelf neer zet klapt de monitor er na zo' n 5 minuten gewoon uit. Niet in de slaapstand, gewoon zwart en het ledje blijft groen. Ik heb al een andere voeding, videokaart geprobeerd. Ook een andere CPU koeler en een koeler centraal in de kast mochten niet baten. Monitor uiteraard ook al omgewisseld. Ook heb ik diverse checks van de software matige kant gedaan wat allemaal geen problemen aangaf.

Nu heb ik zelf het idee, aangezien de computer het op een andere plek wel gewoon goed doet dat het iets met statische electriciteit of zoiets te maken heeft. De computer staat op vloerbedekking. Misschien zie ik wel spoken en daarom dus ook deze topic. Heeft iemand hier dus ervaring mee of een natuurkundig knobbeltje dan hoor ik graag een mogenlijke oplossing.

Alvast bedankt.

Johan.

P.S. Het systeem loopt de ene keer wel vast bij dit verschijnsel en een andere keer weer niet. O-)

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Is de pc misschien bij jou geaard en bij de gebruiker niet?

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En misschien een stomme vraag van mij: 2x dezelfde monitor, of gebruik je bij jezelf een andere?

Verwijderd

ik heb ooit zo iets gehad door een defecte stroomkabel; bij mij zei hij dan ook nog "geen signaal uit ingang a -flits- geen signaal uit ingang b" enfin: vaag dus,

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Wat ook een mogelijkheid is, is dat het stopcontact defect is. Probeer het eens op een andere stopcontact.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• veen906
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:17
Heb je toevallig net nieuwe drivers geinstalleerd? Ik heb hetzelfde probleem na installatie van Detonator (Version: 43.45) drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Er staat nu een spare systeem en deze heeft tot op heden nog geen problemen gegeven. De drivers is denk ik niets mis mee aangezien de computer het op een andere plaats wel doet. De beeldschermen waren allebei van philips alleen wel een andere type een 107B en een 107B4.

Sja...rotproblemen met computers...ik wist het ik had gewoon een vak moeten leren... 8)7

Verwijderd

ik neem aan dat je die monitor bij die gebruiker al uitgebreid hebt getest?
Pagina: 1