Ik heb het volgende probleem. Ik heb hier een computer staan die het op mijn bureau op zich goed doet. Als ik hem bij de gebruiker zelf neer zet klapt de monitor er na zo' n 5 minuten gewoon uit. Niet in de slaapstand, gewoon zwart en het ledje blijft groen. Ik heb al een andere voeding, videokaart geprobeerd. Ook een andere CPU koeler en een koeler centraal in de kast mochten niet baten. Monitor uiteraard ook al omgewisseld. Ook heb ik diverse checks van de software matige kant gedaan wat allemaal geen problemen aangaf.
Nu heb ik zelf het idee, aangezien de computer het op een andere plek wel gewoon goed doet dat het iets met statische electriciteit of zoiets te maken heeft. De computer staat op vloerbedekking. Misschien zie ik wel spoken en daarom dus ook deze topic. Heeft iemand hier dus ervaring mee of een natuurkundig knobbeltje dan hoor ik graag een mogenlijke oplossing.
Alvast bedankt.
Johan.
P.S. Het systeem loopt de ene keer wel vast bij dit verschijnsel en een andere keer weer niet.
Nu heb ik zelf het idee, aangezien de computer het op een andere plek wel gewoon goed doet dat het iets met statische electriciteit of zoiets te maken heeft. De computer staat op vloerbedekking. Misschien zie ik wel spoken en daarom dus ook deze topic. Heeft iemand hier dus ervaring mee of een natuurkundig knobbeltje dan hoor ik graag een mogenlijke oplossing.
Alvast bedankt.
Johan.
P.S. Het systeem loopt de ene keer wel vast bij dit verschijnsel en een andere keer weer niet.