Toon posts:

heel erg leuke mmorpg die ook nog gratis is :)

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel nu een paar dagen dragon raja en mijn eerste indruk is zeer goed. Het spel zit bordevol opties. Je hebt 3 verschillenden "stammen" . Ik zit bij Zypern. Je moet geloof ik indezelfde stam zitten om te grouperen. Zijn er hier mensen die dit spel ook spelen? Het spel is hier te downloaden: http://web.dragonraja.fee...gonraja/EngDisk030328.zip
en dit is de website van het spel waar je ook je acount kan aanmaken om het spel te spelen : http://www.go-dronline.com/ Jammer dat er een limit op de server zit zodat je soms niet kan inloggen omdat de server vol zit. Maarja dat is wel te vergeven voor een gratis spel. Mijn ingame naam is DarkDestroyer. Als je dit spel ook speelt post je ingame naam dan effe bij je reply. Dan zet ik je in mijn buddy list en kunnen we mischien samen keertje hunten :)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hier had ik dus vorige week al een topic over gemaakt
http://gathering.tweakers...ages/730961///dragon,raja

Verwijderd

Topicstarter
Ja had ik al gelezen. Maar er poste niemand meer op dus werdt het tijd voor een nieuw topic.

Verwijderd

jongens jongens waarom moet het toch altijd perse gratis zijn...

Ik betaal met veel plezier 10 euro per maand voor zowel Ultima Online als Dark Age of Camelot... en die spellen rulen beiden alle gratis mmorpg's die ik gezien heb...

Je spaart 10 euro in de maand en zit een inferieur spel te spelen .. het is maar waar je je tijd in wilt stoppen

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:03

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ben ik nou sgeel of is dat Dragon Raja 600 mb :?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Booth schreef op 31 maart 2003 @ 11:57:
Ben ik nou sgeel of is dat Dragon Raja 600 mb :?
Neeh hij is echt 600 mb je hebt uhm ook nog ierts kleiner maar het scheelt niet veel :p.

Verder is het spel best wel geinig lijkt me was al op 300 mb met dll, maar ben vergeten verder te gaan :9

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 11:51:
jongens jongens waarom moet het toch altijd perse gratis zijn...

Ik betaal met veel plezier 10 euro per maand voor zowel Ultima Online als Dark Age of Camelot... en die spellen rulen beiden alle gratis mmorpg's die ik gezien heb...

Je spaart 10 euro in de maand en zit een inferieur spel te spelen .. het is maar waar je je tijd in wilt stoppen
voor de 10e keer ...
omdat een helehoop mensen geen CC hebben

Verwijderd

1. Iedereen kan easy peasy aan een creditcard komen ... anders regel je toch wat met je ouders
2. Zowel UO als DAoC kan je ook met overmaken en/of gametickets betalen ...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-11 21:39
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 11:43:
Ja had ik al gelezen. Maar er poste niemand meer op dus werdt het tijd voor een nieuw topic.
Dat is géén reden om een nieuw topic te openen. Als een topic meer dan 3 maanden oud is en er is niet gereageerd dan mag je een nieuw topic openen. Een week is veel te kort.
En ten tweede is je topictitel érg onduidelijk, je kan er niet eens uit opmaken over welk spel het gaat. En voldoet je startpost ook niet helemaal...

The devil is in the details.

Verwijderd

Mischien heeft niet iedereen de dinero/cash/money/valuta om elke maand 10 dollar te betalen.

Ik ben het trouwens wel van plan voor redmoon-online.com als je weer kunt inschrijven
en ga zeker betalen voor eve-online
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 11:43:
dat is geen reden om een neiuwe post te maken overigens

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 13:35 ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26
Zie CT.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.