Ik had hier vroeger (vóór directx9a) geen problemen mee. Maar nu gaan er af en toe rare vlakken door mn scherm enzo, best irritant. Met directx9 had k deze problemen nog niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Btw ik heb de patch van SC geïnstalleerd en ATI catalyst 3.2 draaien. Moet ik nou gaan wachten tot er een nieuwe directx is of mn computer opnieuw installeren?!, want downgraden naar direct x9 kan niet toch?! Pleaz kan iemand mij helpen, want SC ruleert genadeloos
Artifacts...?
Heb je het e.e.a. overgeclockt, zoals je CPU of Videokaart?
Heb je het e.e.a. overgeclockt, zoals je CPU of Videokaart?
Nope niks overgeclocked, het gaat trouwens over het onderstaande systeem..
andere spellen hebben er btw geen last van..
andere spellen hebben er btw geen last van..
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 08:27 ]
nou nog niet veel, omdat ik niet echt weet wat ik moet doen. De enige oplossing die ik kan bedenken is mn computer formatteren. Maar het moet minder ingrijpend kunnen hoop ik 
edit:
ik heb de patch geïnstalleerd van SC en ehm ik heb niet de eerste release van directx9a, maar degene die daarna is uitgebracht
ik heb de patch geïnstalleerd van SC en ehm ik heb niet de eerste release van directx9a, maar degene die daarna is uitgebracht
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 08:52 ]
Verwijderd
toevallig ook rare gekleurde spikkeltjes ?
zo ja is het een geheugen probleem, toen ik voor een week een radeon 9000 pro had, had ik het zelfde probleem, niet alleen bij SC maar das terzijde
ik heb em geretourneerd en omgewisseld voor een gf4 ti2400
mja die steekt een beetje af van je radeon 9700, probeer je geheugen es wat langzamer te zetten oid, alleen voor dat spel bijvoorbeeld
zo ja is het een geheugen probleem, toen ik voor een week een radeon 9000 pro had, had ik het zelfde probleem, niet alleen bij SC maar das terzijde
ik heb em geretourneerd en omgewisseld voor een gf4 ti2400
mja die steekt een beetje af van je radeon 9700, probeer je geheugen es wat langzamer te zetten oid, alleen voor dat spel bijvoorbeeld
Dat heb ik ook nu bij IGI2 van die gekke gearceerde driehoeken midden door het terrein.
Ik heb alles op default lopen.
Ik heb alles op default lopen.
kun je directx downgraden dan?!, ik dacht altijd dat dat niet kon?Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 20:37:
ja, probeer eens directx te downgraden... en doe eens een screenshot..
Verwijderd
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=2935&cat=28
wel je windows CD nodig...
en makkie, zoek even in andere IGI topics en maak andes een nieuw topic aan, we benaderen problemen hier over het algemeen per spel of engine
wel je windows CD nodig...
en makkie, zoek even in andere IGI topics en maak andes een nieuw topic aan, we benaderen problemen hier over het algemeen per spel of engine
Nouja, ik heb dit probleem ook alleen bij Splinter Cell, dus word dit ook per spel behandeld toch
En ehm, bedankt voor die link
Pagina: 1