• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03 19:53
ik heb dus vanmiddag w2k op een leuk bakkie geinstalled, en wil dat ding als webcamserver laten draaien. Dus ik webcam32 van camarades gedownd en ge-installeerd en ik dubbelklik op het icoon hiervan op het bureaublad. Vervolgens staat er dat ik m'n gegevens moet invoeren om te kijken of ik al een camarades gebruiker ben, (ja ben ik) dus ik alles netjes invullen en klik op connect, vervolgens komt er op het scherm dat ie niet kan connecten naar de camarades site terwijl ik wel normaal kan surfen op dat ding.

wie kan mij hierbij helpen
(verwijs me niet naar de search want die heb ik de afgelopen 4 uur al doorgezocht)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

DaRoot

Some say...

Portmappen heet de truc die het gaat laten werken...
had je met de search kunnen vinden

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• shure-fan
ik heb het hele zwikje al gemapt met de portmapper van analogx

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

DaRoot

Some say...

Firewall in de router?
Geef ff wat meer info over je netwerkje en je internetverbinding

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Het Grote Poortmappingsverhaal
Kom je weer wat verder mee :)
Dat camarades proggel draait in feite een webserver waarvan de clients plaatjes kunnen trekken.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• shure-fan
mijn situatie: 1x server(met vaste kabelverbinding) met een 10mbit verbinding naar de webcamserver, en die moet vervolgens kunnen streamen, en ik heb het hele zootje al gemapt maar camarades kan geen verbinding maken met de buitenwereld om zichzelf te kunnen registreren, ik kan verder wel normaal i-netten op dat ding.

Pagina: 1