Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu in het bezit van een echte Nokia 3330 met een prepaid kaartje erin
Alleen dat prepaid bellen is eigelijk best wel heel prijzig als je erg veel belt dus vandaar dat ik wil overstappen op een abonnement met een nieuw toestel.

Ik zou echter van-god niet weten welk toestel ik zou moeten nemen

Hij moet voldoen aan de volgende punten:

- er moet trilalarm opzitten
- er moet infrarood opzitten en/of bleutooth i.v.m. laptop
- hij moet overzichtelijk zijn!!
- hij moet makkelijk te bedienen zijn!!
- en het liefst een radiotje erin maar dat is niet noodzakelijk
- en hij moet niet heel groot zijn

Mischien kunnen jullie mij aan de hand van jullie ervaring met diverse toestellen helpen aan een leuke nieuwe GSM.

Alvast bedankt

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

Sick Nick

Drop the top!

6610 / 7210 zou ik dan aan denken, lijkt qua menu erg veel op je huidige telefoon behalve dat er wat meer opties in zitten.
En natuurlijk leuk kleurenschermpje ;)

Verder kan ie alles wat jij wilt en meer :p

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-03 20:58
zonder radio:

sony ericson t68i (staat een review ergens op got hier)

kijk ook eens op www.gsmweb.nl ofzo daar staan gsm's + de kosten icm met bepaalde abo's
ennuh der is altijd nog google..

Verwijderd

De Siemens S55, is nu ook te krijgen zonder camera (of met, als je em wel wilt :P)

www.my-siemens.n voor meer infol, via www.gsm.nl kan je hem goedkoop krijgen icm. een Orange abo, met een 1 jarig €20 abo voor €149, icm. een €30 abo voor €29.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 00:57:
Ik ben nu in het bezit van een echte Nokia 3330 met een prepaid kaartje erin
Alleen dat prepaid bellen is eigelijk best wel heel prijzig als je erg veel belt dus vandaar dat ik wil overstappen op een abonnement met een nieuw toestel.

Ik zou echter van-god niet weten welk toestel ik zou moeten nemen

Hij moet voldoen aan de volgende punten:

- er moet trilalarm opzitten
- er moet infrarood opzitten en/of bleutooth i.v.m. laptop
- hij moet overzichtelijk zijn!!
- hij moet makkelijk te bedienen zijn!!
- en het liefst een radiotje erin maar dat is niet noodzakelijk
- en hij moet niet heel groot zijn

Mischien kunnen jullie mij aan de hand van jullie ervaring met diverse toestellen helpen aan een leuke nieuwe GSM.

Alvast bedankt
Tjah, je stelt geen makkelijke vraag.
Het is praktisch niet mogelijk om iemand te helpen met de keuze van zijn/haar gsm, zeker niet met de eisen die jij eraan stelt. Het is namelijk zo dat ik (lees: wij) niet kan weten of jij een gsm mooi vind.

Zelf wil ik namelijk wel een gsm die bij mij past, dus dat ik wel zoiets heb van: "Goh ik heb een leuke gsm gekocht." En aan de eisen die jij stelt voldoet eigenlijk elke recente gsm die op de markt verkrijgbaar is.

Ik kan nu wel alle telefoons opnoemen die aan jou eisen voldoen, maar ik denk eerlijk gezegd dat je daar weinig mee bereikt. Als ik jou was, dan zou ik langs een gsm winkel gaan en even wat telefoons bekijken, in je hand houden en uit proberen. Als je dit heb gedaan kan je een beetje op GoT en/of de website van de fabrikant kijken voor informatie over de gsm en op deze manier kan je de keuze maken van je gsm.

Er zijn op GoT ook een aantal reviews over gsm's, misschien heb je er iets aan:
Review SonyEricsson T68i
Review Siemens ME45
Review Siemens M50
Review Nokia 6610

En over praktisch ieder type toestel is wel een apart draadje te vinden met de search waar je vragen kan stellen.

Verwijderd

Kijk ook eens hier:
[rml][ nieuwe phone] maar welke??[/rml]

Daar hebben we een aantal weken geleden over aardig wat telefoons gepraat! lees het eens door zou ik zeggen! ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Inderdaad, bekijk eerst eens de bovenstaande topics.
Overigens, je startpost gaf verder geen enkele blijk van eigen research. Welke toestellen heb je al overwogen, etc...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.