Toon posts:

Zijn er nog echte BBA 9700 kaarten??

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was benieuwd of er eigenlijk nog wel echte Built By ATI kaarten te krijgen zijn, en zoja welke merken hebben die dan.
Als ik op Pricewatch zoek onder merk ATI Radeon 9700 Pro dan krijg je wel een lijstje met beschikbare winkels, maar als je dan naar de website gaat om te kijken dan bieden ze bijna altijd de Club3D versie aan.
Ik heb tot nu toe altijd een "echte" ATI kaart gehad, dus BBA, en wil er eigenlijk niet vanaf stappen (beetje bijgeloof :D)

Maar goed ik heb dus al de zoek functie hier bij GOT gebruikt en er komen zoveel Radeon topics naar voren kon er niet veel wijs uit worden.
Vraag: "Zijn er nog BBA kaarten van de 9700 Pro te krijgen??, en zijn de verschillen tussen de PBA en de BBA kaarten echt nog zo groot of is het verschil bijna niet te merken"

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35
Vraag: "Zijn er nog BBA kaarten van de 9700 Pro te krijgen??
Dat had je te weten kunnen komen door verscheidene winkels te emailen.
en zijn de verschillen tussen de PBA en de BBA kaarten echt nog zo groot of is het verschil bijna niet te merken"
Dat had je hier kunnen vragen: -= Radeon Topic - Deel 65 =-

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ati biedt op de Europese markt geen 'eigen' kaarten meer aan. Dus die zullen dan inmiddels ook niet echt verkrijgbaar meer zijn. Verder hoort deze vraag idd in het Radeon-topic (en met een beetje zoekwerk hoef je deze vraag helemaal niet te stellen).

Dit topic is gesloten.