Ik heb me suf gezocht in de search, maar ik kom er niet uit. Het probleem is het volgende. Ik heb een Sitecom Wireless AP, met daaraan een getweakte Alcatel Speedtouch (ik weet het, eigenlijk een beetje dubbelop, maar de modem was er het eerst, en toen ging ik wireless) De modem meldt zich volgens mij ook nog steeds aan en in de router staan ook deze gegevens geconfigureerd. Verder loopt het prima, via PPTP en DHCP.
Maar nu het probleem. Het werkt alleen maar, als ik eerst de Alcatel werkend heb, en dan pas de router inschakel. Als beiden tegelijk opstarten, dan geeft de router unreachable. Met connect lukt het niet. De enige manier is een herstart van de router, en vervolgens na een seconde of 30 heb ik contact.
Het gekke is dat zich dat eerst niet voordeed, maar de laatste dagen ineens. Ik heb toch echt niets veranderd in de config.
Iemand ideeen? Muchas gracias
Maar nu het probleem. Het werkt alleen maar, als ik eerst de Alcatel werkend heb, en dan pas de router inschakel. Als beiden tegelijk opstarten, dan geeft de router unreachable. Met connect lukt het niet. De enige manier is een herstart van de router, en vervolgens na een seconde of 30 heb ik contact.
Het gekke is dat zich dat eerst niet voordeed, maar de laatste dagen ineens. Ik heb toch echt niets veranderd in de config.
Iemand ideeen? Muchas gracias