Toon posts:

F1 2002 lcd scherm! En het weer bepalen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe verander ik de instellingen van het lcd scherm? Zodat ik bijv kan zien wat de snelste tijd is en wat met splittimes doen ten opzichte van die tijd.
(en niet zoals het standaard geregeld is door de splittijd af te zetten tegen mijn eigen tijd!)

En hoe zit het met de weersinstellingen? ik wil gewoon in droog weer rijden. waar verander ik dat toch! :?

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Mkay, bij knoppen instellingen heb je de functies LCD up/down en Increase/Decrease. Wijs die toe en je kan daar leuk naar kijken maar pas op voor die grindbak ;)

En voor het weer, in het scherm dat je een track kiest heb je ook opties. Klik een track aan, kijk rechts onder en klik op de knop. Je kan nu bepalen welke sessies je wilt rijden en het weer instellen! :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat van increase en decrease ist ik wel. Maar daar kan ik banden mee verwisselen enzo. Ik wil die splittimes veranderen. Zodat ik de snelste tijd zie en wat mijn ronde ten opzichte van die tijd doet.

Die weersinstelling kan ik alleen maar veranderen in een gewone race en niet zoals ik dat wil in een kampioenschap. Kan dit gewoon niet?

Verwijderd

een kampioenschap is realistisch, denk je dat ze hier in zandvoort ook het weer kunnen bepalen tijdens een kampioenschap? :P

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

En de LCD up/down?
Heb je dat werkend dan?

Verwijderd

Topicstarter
lcd up/down werkt wel hoor. Maar alleen in het veld van bandenkeuze/benzine e.d. Dus niet in het veld met de beste tijd enzo. En dat wil ik juist anders zien. Maar dat zal wel niet mogelijk zijn.
En dat ik het weer niet kan veranderen in een kampioenschap is vrij logisch natuurlijk. Toch heb je vaak wel een optie dat je dat kan bepalen. Bij dit spel dus niet! Jammer.

Heb ik nog een vraagje over de multiplayer. Ik heb zelf kabelinternet en speel een multiplayer game met een lage ping (24 ofzo). Maar als ik rij zie ik de auto's voor mij echt 'springen ' over het veld. Ik heb een router. daar iets mee te maken?

Verwijderd

of de verbindingen van de andere racers ;)

Verwijderd

Topicstarter
Maar asl het aan de verbinding van de andere rijders ligt dan staat er toch niet een lage ping?

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

Tja, het is een beruchte netcode. Bij het minste geringste heb je lag. Dat is gewoon kut :{

Verwijderd

Topicstarter
Nou jammer dat er niets aan te doen is. Zo is online racen natuurlijk niets aan! Bedankt voor de info in ieder geval. Case closed
Pagina: 1