Toon posts:

waarom kan je geen videofragmenten plakken in paint met pr.s

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik vroeg mij af waarom het niet mogelijk is om een fragment van (streaming) media te plakken in bijvoorbeeld Paint.

Als je een screenshot maakt en plakt dan zie je in Paint hetgeen wat je hebt geprint, sla je het vervolgens op dan is er ineens een zwart scherm. rarara

weet iemand hier het antwoord op?

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
'k d8 dat dat iets te maken had met de manier waarop het geprojecteerd ofzo werd op je beeldscherm ofzo...

weet het niet precies meer... was half jaar geleden een topic over wat ik niet zo snel meer kan vinden

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 23:32
ik heb geen antwoord maar wel een oplossing:
SnagIt
http://www.techsmith.com/download/snagitdefault.asp

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat heeft te maken met de overlay.

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 17:21

HellFish

Hang The DJ

Ik heb nog iets veel raarders: Als ik een screenshot neem van de film(in WMP) terwijl hij in pauze staat (niet fullscreen), en ik plak die in paint en druk vervolgens weer op play en ga dan terug naar paint, dan speelt de film gewoon verder af in paint.
Probeer dat zelf ook maar eens. Ik weet niet bij welke formaten dat allemaal gaat, maar het gaat in ieder geval met *.mpg

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-09 23:18

Steve

Krokodil \o/

Met een webcam-prog iig ook.. Ik wil een screenshot nemen, plak in paint, en ik zie vrolijk m'n kop bewegen in paint.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat komt allemaal door de overlay.
Het scherm wordt als het ware geprojecteerd op een zwart deel op je scherm.
Veel over te vinden in elk geval :)

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
HellFish schreef op 30 maart 2003 @ 22:40:
Ik heb nog iets veel raarders: Als ik een screenshot neem van de film(in WMP) terwijl hij in pauze staat (niet fullscreen), en ik plak die in paint en druk vervolgens weer op play en ga dan terug naar paint, dan speelt de film gewoon verder af in paint.
Probeer dat zelf ook maar eens. Ik weet niet bij welke formaten dat allemaal gaat, maar het gaat in ieder geval met *.mpg
offtopic:
geprobeerd... werkt iig niet onder windows 2000 pro met WMP 6.4

Als ik screenshot van WMP maak krijg ik zowiezo niks te zien in paint... kweeniej hoe jij dat dan wel voor elkaar kan krijgen om een snapshot zichtbaar te krijgen in paint...

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 17:21

HellFish

Hang The DJ

Fludizz schreef op 30 maart 2003 @ 22:45:
[...]

offtopic:
geprobeerd... werkt iig niet onder windows 2000 pro met WMP 6.4

Als ik screenshot van WMP maak krijg ik zowiezo niks te zien in paint... kweeniej hoe jij dat dan wel voor elkaar kan krijgen om een snapshot zichtbaar te krijgen in paint...
Probeer het eens met WMP9, en anders weet ik het ook niet. Ik ken daar niet zo veel van, ik zeg alleen maar wat ik ondervind.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

Verwijderd

WMP 9 staat er standaard op..... maar ik heb (volgens mij) de goeie oplossing al.
ik heb de audigy drivers ge-deinstalleerd, en opnieuw de drivers van de cd geinstalleerd ZONDER de nieuwe L11(d8 ik) drivers, en nu werkt het perfect

slotje, topic klaar :D

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind dit geen topic waard. Over de overlay en waarom je daar niet zomaar screenshots van kunt maken is al een aantal keer voorbij gekomen. Verder hebben we ook google nog ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.