Toon posts:

Counterstrike Multy Monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb google gebruikt de dearch en nog meer maar kon geen antwoord op me vraag vinden..

Ik heb hier een multy monitor setup:

Nvidia Geforce 4 ti 4400 ====1====
Tnt 2 kaart ====2====

Nu wil ik counterstrike spelen op monitor 1, maar dat gaat niet.. als ik counterstrike opstart zegt ie dat mijn videokraat geen open gl ondersteund...

zodra ik multy monitor uitscahkel in windows en ik start countersrtike doet hij het wel..

hoe los ik dit probleem op zonder mijn multy monitor uit te schakelen?

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

je draait het om: op de ene kaart ga je csen, en op de andere 'iets anders', dus je draait de monitor toewijzingen om, of je schakelt opengl uit in cs en gaat met direct3d gamen.

Verwijderd

Topicstarter
Allochtoon schreef op 30 March 2003 @ 22:34:
je draait het om: op de ene kaart ga je csen, en op de andere 'iets anders', dus je draait de monitor toewijzingen om, of je schakelt opengl uit in cs en gaat met direct3d gamen.
dat is niet echt een antwoord op me vraag.. ik wil perse op monitor 1 csen.. en ik wil persee op opengl csen..

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

je luisterd ook niet goed 3d appel :P ik neem aan dat je windhoos gebruikt, daarin wissel je de toewijzing van de ene vdokaart op de ene monitor, om met de ander...

Nvidia Geforce 4 ti 4400 ====2====
Tnt 2 kaart ====1====

want ik neem aan dat die gf de problemen geeft met opengl ;)

-edit-
Hmm ik neem aan dat het nooit op die gf4 gewerkt heeft in opengl of wel?
het zou ook aan je drivers kunnen liggen maar je verteld zo weinig over de situatie ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Allochtoon op 30-03-2003 22:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee hij doet het dus op geneen monitor als multy monitor aanstaat.. maar zodra molty monitor uitstaat doet ie het op alle 2 de kaarten..