[HTML] Hoe alle frames aanroepen bij deeplinken

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 21:32
Sinds een week hebben wij op het werk informatie over SARS (de longziekte) op een subpagina van onze website staan. Normaal gesproken komt iemand die onze domeinnaam intypt via de index.html binnen. Hierdoor worden alle frames geopend, ook het frame met de teller erop. Nu wij echter relevante informatie hebben, blijken we ook gedeeplinkt te worden naar die SARS pagina. Normaal gaat iemand via de "home" naar de SARS link, die vervolgens in een van de frames geopend wordt. Met deze deeplinks worden de andere frames echter niet geopend, en dus krijgen we geen hits op onze teller.

Nu is dit op te lossen door meerdere tellers, en ook door frames af te schaffen. Maar ik zou graag hebben dat alles in de oude staat blijft, maar dat toch alle frames geopend worden.

Is er een mogelijkheid om alle frames te openen bij het deeplinken door een stukje code te embedden? Of kan ik dit op een andere manier oplossen??

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-02 23:50
Ik heb hetzelfde gehad, en toen zo opgelost:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
    <SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
      <!--
      if (top.location == self.location)
      {    //if page is not in its frameset
      top.location.href = "index.php?page=news";
      }
      //-->
    </SCRIPT>

Beetje aanpassen. Maar het idee snap je wel neem ik aan...

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info