Ik post dit ff voor iemand, omdat diegene wat vage problemene heeft met zijn pc, en kan niet meer programmatjes starten
Vanuit zijn perspectief geschreven
Vanuit zijn perspectief geschreven
Ik kwam op de computer en had een fout met:
Enkele bestanden die voor een goede werking van Windows nodig zijn, zijn vervangen door niet-herkende versies. De oorsprongelijke versie van deze bestanden moet worden teruggezet om systeemstabiliteit te behouden
plaats nu de cd-rom met Windows XP Professional.
Opeens stonden op alle mappen in de computer, een outlook bestaand (*.eml). En ik kon geen programma's openen/draaien (helemaal niets)
Ook hebben alle plaatjes om mijn pc de bestandextensie .wav gekregen.
Toen besloot ik maar om te formateren. Ik heb 2 partieties en 1tje bewaaarde ik dus. Daar stonden nog van die bestandjes. na het opnieuw installeren heb ik die allemaal verwijderd. Wel was het zo dat als ik zo een bestandje 1x aanklikte in verkenner, dat hij em dan vanzelf opende (hij wilde het met media player openen.. dus kreeg dat het niet kon)
Na een tijdje kreeg ik deze foutmelding bij het opstarten (wat overigens steeds vaker gebeurd nu): Mep4.temp.exe
en niet lang daarna gaf hij weer de foutmelding waar het mee begon, en alweer terwijl ik niet achter mijn pc zat
Nu kan ik dus alweer nix met mijn pc (nix openen e.d.) en als ik nix doe, krijg je aldoor heeeeeeel ff zoiets van bestand downloaden, en dit verdwijt dan weer.
Nu is hij ook opeens niet normaal langzaam, dat terwijl ik een 2,4 ghz en 512 mb ram heb.
Heeft iemand een idee waar dit mee te maken heeft? Misschien een bekend virus ofzo? Of iets wat ik moet veranderen...
ps. het raarste is nog dat ik beide keren dat ik het kreeg
[ Voor 7% gewijzigd door bop op 30-03-2003 20:35 ]
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh