Ik heb sinds +/- een maand de Creative Ti 4200 64 MB DRR. Hij bevalt goed alleen viel me het volgende op. Bij het opstarten van de pc (Windows XP) zie je normaal gesproken onderin eerst die grijze balk van links naar rechts oplichten zegmaar, en daarna komt et logo van windows XP en dan krijg je et scherm om in te loggen of hij gaat meteen in windows.
Het beeld van de grijze balk en et windows logo zijn helemaal vervormd.
Laatst wilde ik een ander OS installeren en toen het installatiescherm van windows geladen was, was deze ook helemaal vervormd. Gelukkig had ik mn andere videokaart nog dus kon ik alsnog de installatie gaan doen. Als ik eenmaal in Windows zit, spelletjes doe of wat dan ook geef'tie verder geen problemen.
Tis juist als windows geladen wordt...ik heb ook al de detonator drivers gedownload zonder succes.
Wie heeft dit probleem ook en wat kan dit zijn??
Het beeld van de grijze balk en et windows logo zijn helemaal vervormd.
Laatst wilde ik een ander OS installeren en toen het installatiescherm van windows geladen was, was deze ook helemaal vervormd. Gelukkig had ik mn andere videokaart nog dus kon ik alsnog de installatie gaan doen. Als ik eenmaal in Windows zit, spelletjes doe of wat dan ook geef'tie verder geen problemen.
Tis juist als windows geladen wordt...ik heb ook al de detonator drivers gedownload zonder succes.
Wie heeft dit probleem ook en wat kan dit zijn??