Toon posts:

[winXP] Energiemeter uit taakbalk foetsie..*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
haj,

Op de laptop thuis staat windows XP.
En de laatste tijd is de energiemeter in de taakbalk weg, het baterijtje rechts onderin...
Als ik bij energiebeheer het vinkje bij Altijd energiemeter in taakbalk aan en uit zet helpt het ook niet...

Hoe krijg ik de energiemeter in de taakbalk weer tevoorschijn?

Verwijderd

Wil je voortaan bij het openen van een topic in WOS even het OS tussen [] zetten in de topictitel? Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. Ik vraag even een modje om het te veranderen :)

Ontopic: Ben je administrator op die laptop? Wat voor laptop is het? Heb je energiebeheer in het BIOS aan staan?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 19:43 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 19:50
Je draait Windows XP, is het icoontje misschien niet gewoon verborgen omdat ie bijna niet werd gebruikt?
Ik denk wel dat je er aan hebt gedacht, maar misschien heb je dat over het hoofd gezien :)

The devil is in the details.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[winXP] in de topictitel gezet :)

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 30 March 2003 @ 20:07:
Je draait Windows XP, is het icoontje misschien niet gewoon verborgen omdat ie bijna niet werd gebruikt?
Ik denk wel dat je er aan hebt gedacht, maar misschien heb je dat over het hoofd gezien :)
Op het moment dat ik het lees, zit pa naast me op de laptop net in dat menu'tje te bladeren....
MAAR
ook al stellen wel het op altijd weergeven in.... Hij verschijnt niet...ook als Niet-actieve pictogrammen opruimen uitzetten..

Wat de titel betreft.. Eerste keer geloof ik dat in op deze afdeling iets post, dus vergeef me......

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Komt het wellicht doordat de Laptop op een adapter is aangesloten op dat moment? Ik mij vaag herinneren dat dat bij mij het geval was. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1