Amai toen ik daarnet mijn pc even checkte op zijn temp stond hij op 66°C terwijl hij normaal stressed op 60 staat en unstressed op 50. Dit allemaal met een geluidsloze zalman koeler in laagste geluidsstand op mijn XP 2000. Heb mijn processor dan vandaag maar vrijaf gegeven. Jullie koetjes ook zo n last van het warme weer.
neeeuh, 50 graden voor m'n p4 2000@2500 met std. intel koeler.
kamer temp 27 graden.
is nog prima te doen. vraag me alleen af hoe het wordt als m'n kamer in de zomer warmer wordt dan 30 graden.
kamer temp 27 graden.
is nog prima te doen. vraag me alleen af hoe het wordt als m'n kamer in de zomer warmer wordt dan 30 graden.
[ Voor 10% gewijzigd door job op 30-03-2003 19:34 ]
(hmz...opsomtopic)
41°C stressed
zie sig voor specs...
41°C stressed
zie sig voor specs...
Weet iemand een programma waarmee je dat kunt checken. In het bios kan ik namelijk wel zien hoe warm het is op mijn pc maar het moet dan toch ook softwarematig kunnen? Heb een Chaintech mobo.
Ik heb lekker geen sensors dus ik hoef me er geen zorgen over te maken
.
offtopic:
GVD, ik ben nu al een maand lid van distrubuted.net en ik heb nog steeds geen mailtje van ze gekregen
, uitzuigers
, ik wil DPC joinen 
GVD, ik ben nu al een maand lid van distrubuted.net en ik heb nog steeds geen mailtje van ze gekregen
tvw
Omgevings temp van 14C woon je in een ijskast dan? (zal wel case temp zijn)DukeBox schreef op 30 March 2003 @ 19:32:
nope cpu's (p3 1,4) zijn keurig 18graden en omgeving is een nette 14.
Bij mij case 48C CPU 53C...
Ik ga volgende week wat roostertjes weg dremelen en een andere koeler op m'n chipset plakken...
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Wacht maar tot het straks 30 graden binnenin is, dan wordt je AMD zeker een stuk heter!
Mijn P4 is nu 44 graden en van de zomer loopt ie tegen de 50 graden stressed aan.
Mijn P4 is nu 44 graden en van de zomer loopt ie tegen de 50 graden stressed aan.
Duke heeft een serverpark b.t.w. met uber1337e lucht koeling in de gehele ruimte en een perfecte airflow
Dat wil ik ook (droom, droom)
Dat wil ik ook (droom, droom)
Verwijderd
Heb je wel het goede mailadres opgegeven, vraag het anders nog eens aan. hij moet er zeker binnen 24 uur zijn!ShotGun schreef op 30 March 2003 @ 19:54:
offtopic:
GVD, ik ben nu al een maand lid van distrubuted.net en ik heb nog steeds geen mailtje van ze gekregen, uitzuigers
, ik wil DPC joinen
ShotGun schreef op 30 March 2003 @ 19:54:
offtopic:
GVD, ik ben nu al een maand lid van distrubuted.net en ik heb nog steeds geen mailtje van ze gekregen, uitzuigers
, ik wil DPC joinen
en check ook je junk mail enzo, daar wil ook nog wel eens een dnet-berichtje terechtkomen...
OK, speedfan 4.08 geinstalleerd en ik heb deze gegevens:

Wat houden die pijltjes in en welke temperatuur is van welk onderdeel van mijn PC?
Owja, nog 1 vraagje. Als ECC2 op idle staat (64 prioriteit dus) wordt je PC dan 100% benut (en is hij dan stressed?)?

Wat houden die pijltjes in en welke temperatuur is van welk onderdeel van mijn PC?
Owja, nog 1 vraagje. Als ECC2 op idle staat (64 prioriteit dus) wordt je PC dan 100% benut (en is hij dan stressed?)?
[ Voor 20% gewijzigd door Robkazoe op 30-03-2003 20:22 ]
HDD: 37
CPU: 29
Chip: 22
En dit op een Celeron 700@877
stressed uiteraard
CPU: 29
Chip: 22
En dit op een Celeron 700@877
Juist
ooit wel eens op het knopje onder aan deze pagina gedrukt? http://stats.distributed....hp?project_id=8&id=417161ShotGun schreef op 30 maart 2003 @ 19:54:
offtopic:
, ik wil DPC joinen
of deze
http://stats.distributed....p?project_id=25&id=415683
je moet wel zelf drukken voordat er een mailtje komt.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Koetjes uitzetten
Dan liever om een betere koeler
Fun while it lasted: World Community Grid!
Ow, damn vergetenstappel_ schreef op 30 March 2003 @ 20:28:
[...]
ooit wel eens op het knopje onder aan deze pagina gedrukt? http://stats.distributed....hp?project_id=8&id=417161
of deze
http://stats.distributed....p?project_id=25&id=415683
je moet wel zelf drukken voordat er een mailtje komt.
tnx stappel
tvw
Nergens last van tot nu toe, vorige zomer waren het mijn hd's die het begaven, die zijn nu goed gecooled, ben benieuwd wat deze zomer het euvel wordt
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
* AlvaK heeft al aluminiumfolie op z'n ramen geplakt.
De kamertemperatuur laag houden is ook een goed begin natuurlijk.
De kamertemperatuur laag houden is ook een goed begin natuurlijk.
55 graden stressed op P III 500@620
unstressed 50 graden.. straks in de zomer als het 30 graden wordt.. dan wordt hij 65 graden.. en dan ga ik er een huis tuin en keuken ventilator opzetten
* Polichism heeft geen zin in waterkoeling
unstressed 50 graden.. straks in de zomer als het 30 graden wordt.. dan wordt hij 65 graden.. en dan ga ik er een huis tuin en keuken ventilator opzetten
{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
hier nu 42 graden stressed,zal in de zomer wel graad of 48/50 worden(nadeel van op zolder zitten)
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
ik vind het eigenlijk geen goede reden dat je je koetje dan vrij af geeft.Letsnow schreef op 30 March 2003 @ 19:24:
Amai toen ik daarnet mijn pc even checkte op zijn temp stond hij op 66°C terwijl hij normaal stressed op 60 staat en unstressed op 50. Dit allemaal met een geluidsloze zalman koeler in laagste geluidsstand op mijn XP 2000. Heb mijn processor dan vandaag maar vrijaf gegeven. Jullie koetjes ook zo n last van het warme weer.
probeer je zalman dan gewoon wat harder te laten draaien, of clock je pc wat terug
want alle kleine beetjes helpen
Mijn koetje gaat dus no way uit he. Me bak is soms een beetje onstabiel door de stressing, maar dat vind ik het wel waard 
Thermaltake SuperOrb is max. 1.5GHz en ik heb me Athlon 1400 OC'ed naar 1542MHz
edit: 60 graden Celcius haal ik nu al
Thermaltake SuperOrb is max. 1.5GHz en ik heb me Athlon 1400 OC'ed naar 1542MHz
edit: 60 graden Celcius haal ik nu al
[ Voor 11% gewijzigd door Vinnie op 31-03-2003 02:35 ]
C:\>_
Laat maar fikken die proc, als die het niet kan hebben moet ik "helaas" weer een nieuwe kopen. Laat dan m'n 2000+ vervangen worden door een 2700+
pff.. mijn xp2000+ wordt zo´n 50 graden (CoolerMaster HHC01) en dat terwijl ie @15% draait dus dat zit wel goed...
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
Mijn xp 1700@2093 word stressed 46 graden bij een case temp van 31 en een kamertemp van 22 graden, dit alles word behaald met een 80 mm case koeler en Glacialtech IGLOO2500 op een koperen koelblok.
We hebben al 2 weken geleden een voeding die het begeven heeft en een piekspanning heeft gestuurd door de pc met alle gevolgen van dien (NIET kapote onderdelen : ram gegeugen floppy en cdwritter) Dus zal ik wel ff wachten er een nieuwe doorfiktNightHawk schreef op 31 March 2003 @ 02:52:
Laat maar fikken die proc, als die het niet kan hebben moet ik "helaas" weer een nieuwe kopen. Laat dan m'n 2000+ vervangen worden door een 2700+
tussen de 60 en 67 graden...
hete koe!
hete koe!
Why not, is super man!Polichism schreef op 30 March 2003 @ 23:52:
55 graden stressed op P III 500@620
Precies, mijn mening! Koe voor alllesVinnie schreef op 31 March 2003 @ 02:33:
Mijn koetje gaat dus no way uit he. Me bak is soms een beetje onstabiel door de stressing, maar dat vind ik het wel waard
...
Hmmz, das echt minder zeg. floppy en cdwriter nog heel, wordt je ook niet blij vanLetsnow schreef op 31 March 2003 @ 11:01:
[...]
We hebben al 2 weken geleden een voeding die het begeven heeft en een piekspanning heeft gestuurd door de pc met alle gevolgen van dien (NIET kapote onderdelen : ram gegeugen floppy en cdwritter) Dus zal ik wel ff wachten er een nieuwe doorfikt
was juist over de garantie heen en het was nog oud 128 sdram gegeugen op 133 Mhz dus veel heb ik daar niet meer aan
bij mij is kamer temp altijd 20 graden.
Rolluiken naar beneden en directe koeling vanuit de buitenlucht de pc in.
Rolluiken naar beneden en directe koeling vanuit de buitenlucht de pc in.
Hm... als het echt warm gaat worden zet ik mijn 16" kamer fan erop
Pagina: 1