opgezegd abonnement stopt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05 11:56
2 maanden geleden heb ik schriftelijk m'n abonnement bij Debitel opgezegd. Ik heb een prepaid-pakket gekocht van T-mobile en met behulp van wat formulieren ervoor gezorgd dat ik m'n nummer mee kon nemen. Achterlijk genoeg zit er tussen het aflopen van m'n abonnement en het tijdstip dat m'n nummer wordt overgezet naar m'n nieuwe simkaart zo'n 80 dagen, maar dat schijnt ergens in een contract te staan.

Nou had m'n abonnement afgelopen vrijdag beeindigd moeten zijn, maar ik kan nog steeds bellen en gebeld worden met het betreffende nummer & simkaart. Natuurlijk erg handig, maar ik heb geen trek in rekeningen achteraf.

Hebben ze m'n abonnement nou zonder het mij te vragen met 80 dagen verlengt? Of is er gewoon iets fout gegaan?

Ik was van plan om die 80 dagen tijdelijk het andere nummer te gebruiken.

Verwijderd

Bel gewoon naar de klantenservice, zij kunnen er mischien wel voor zorgen dat je abbonement wel degelijk wordt stopgezet.

Verwijderd

het abbonement gaat door totdat het nummer is omgezet.

Dit staat idd in het contract, zie ook op de T-mobile bij het behouden van het nummer. Daar staat, dat je het abbonement van het oude nummer pas moet opzeggen wanneer het nummer is omgezet naar je nieuwe abbo/prepaid.

Kortom je zult dus nog 80 dagen abbo moeten betalen.

Voor meer info zie:

T-mobile faq

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Neem contact op met Debitel :)

Dit topic is gesloten.