ik heb gisteren mn compaq armada 1592DT laptop geformateerd, nou loopt dat allemaal prima alleen als ik hem aanzet dan krijg ik een klein opstartscherm, weet iemand hoe je dat kunt veranderen???
FN toest en dan de letter T
Success
Success
Speedtouch freak
In het bios staat soms ook wel eens wat van dat soort dingen bij compaq laptops
Verwijderd
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Heb je ook al op de Compaq site gekeken? Kon je daar niets relevants vinden?
En oh ja, welk OS draai je? Wij zien dat hier graag in de topictitel staan. Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
En oh ja, welk OS draai je? Wij zien dat hier graag in de topictitel staan. Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 20:26 ]
Je moet ergens aan zetten dat hij het beeld altijd over het gehele scherm verspreid. Dit voorkomt het kleine beeld tijdens lagere resoluties. Verder kun je de tips van Silverstar opvolgen.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
tuurlijk heb ik eerst geprobeert om het zelf op te lossen maar voor mij is een forum altijd een handige en snelle manier om een probleem op te lossen. misschien ben ik wel te verwent, ik zit normaal op een ander forum waar niet zulke "strenge" regels gelden......maar goed ik respecteer dit en zal mij aanpassen
Het probleem is natuurlijk dat er op GoT zoveel users rondzwerven dat het een ongelooflijke rotzooi zouden worden met 'simpele' topics. Daarom wordt getracht de vragen van hoge kwaliteit te behouden; dus vragen die eigenlijk NIET via Google opgelost kunnen worden. Dat houdt het nog een beetje leuk voor iedereenVerwijderd schreef op 30 March 2003 @ 20:57:
tuurlijk heb ik eerst geprobeert om het zelf op te lossen maar voor mij is een forum altijd een handige en snelle manier om een probleem op te lossen. misschien ben ik wel te verwent, ik zit normaal op een ander forum waar niet zulke "strenge" regels gelden......maar goed ik respecteer dit en zal mij aanpassen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Mjah, wat heb je dan al geprobeerd om het op te lossen?Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 20:57:
tuurlijk heb ik eerst geprobeert om het zelf op te lossen maar voor mij is een forum altijd een handige en snelle manier om een probleem op te lossen.
En GoT is niet een handige en snelle manier om een probleem op te lossen. Wij zijn hier geen helpdesk. Er wordt van je verwacht dat je ook zelf moeite doet, en research pleegt. Mocht je probleem dan nog niet verholpen zijn, dan pas open je een topic, maar je moet er wel in zeggen wat je al hebt geprobeerd en waarom dat niet werkte.
Wat voor forum is dat dan?misschien ben ik wel te verwent, ik zit normaal op een ander forum waar niet zulke "strenge" regels gelden......maar goed ik respecteer dit en zal mij aanpassen
Ga Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 eens doorlezen, en neem Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door. Hier @ GoT gelden inderdaad iets andere regels, en ik zou graag een topicstart zien die aan onze regels voldoet
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()