Toon posts:

[win98] installatie op een andere harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
dus ik heb de harde schijf van de pc van een vriend en ik wil er win98SE op installeren
aangezien zijn cdromspeler kapot is, wil ik zijn harde schijf in mijn pc steken en vanuit mijn pc win98SE eropzetten: is dit mogelijk & hoe doe ik dat?
op mijn pc staat ook win98SE én ik heb een cdrom-speler die werkt ;)

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Tip:

Stop jouw CD-ROM speler in zijn computer.

:o

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gewoon even zijn HD als Master instellen in jou PC of zoals DeMoN al aangeeft?? :P

• ajouin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11-2025
je mag niet 98 installeren via jouw computer
alleen de installatiebestanden op zijn harde schijf zetten via jouw cpu
nadien installeren op zijn computer

[ Voor 7% gewijzigd door ajouin op 30-03-2003 19:08 ]

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025
Hang zijn harde schijf in jouw pc en kopieer de installatie bestanden erop. (de directory met de .cab files), hang de hd weer terug en start de installatie.

Of hang zoals eerder gezegd jouw cd rom speler in zijn pc.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is niet aan te raden om windows op jouw computer te installeren. Je kunt beter of jouw CDrom speler in zijn computer hangen of de installatie bestanden van win98 op de HDD van je vriend zetten.

Ik vind dit geen topic waard, omdat je dit met een beetje inzicht en zoeken ook zelf wel had kunnen bedenken ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.