Toon posts:

NEC ND 1100 A

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan een NEC ND 1100 A aan te schaffen. De schrijfsnelheid is alleen 4speed bij DVD+R en 2 speed bij een DVD+RW hoe kan ik uitrekenen hoe lang het duurt om een dvd te branden? Als ik bijvoorbeeld een film brand van 700MB ofzo.

Groetjes,
qwerty

Verwijderd

Als je een film van 700MB brandt doe je dat op een CD-R neem ik aan :? Dan duurt dat 716800 / (150x16) = ~ 5 minuten.

P.s. Welkom op GoT, maar zoiets kan je natuurlijk wel zelf vinden/verzinnen...en lees de FAQ even over die groeten onderaan je post ;)
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 18:13 ]

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:56

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 17:45:
Ik was van plan een NEC ND 1100 A aan te schaffen. De schrijfsnelheid is alleen 4speed bij DVD+R en 2 speed bij een DVD+RW hoe kan ik uitrekenen hoe lang het duurt om een dvd te branden? Als ik bijvoorbeeld een film brand van 700MB ofzo.

Groetjes,
qwerty
Dit is een echt zoekertje hoor... gewoon opzoeken wat de transfer rate voor 1 speed DVD branden is en vermenigvuldig dat met de brandsnelheid en deel vervolgens (zoals TonD al zei), de 716800 KB door de transfer rate (ook in KB natuurlijk).

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoekertje dus :)

Ik raad je verder aan om dit door te nemen eer je hier weer een topic wil openen: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ;)

Dit topic is gesloten.