*.bin bestanden branden zonder *.cue

Pagina: 1
Acties:

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
Dag beste mensen,

ik heb het volgende: Ik heb de cd's ooit op mijn pc gekopieerd, ergens achterin de harddisk, nou heeft een vriend het weer nodig... Maar die de originele cd's zijn pleite. Ik zoeken gevonden... Twee *.bin bestanden, cd 1 & 2. Een spelletje, erg lam, maar ja, hij vind het leuk (kids)). Ik heb het gebrand door eerst (via een omweg) eerst de bin uit elkaar te halen met een of ander iso programma, en vervolgens gewoon plat de files op cd te branden met Nero. ging goed, tot nu toe:

De eerste cd duw ik erin, niks autorun, dan maar met de hand setup draaien, gaat prima
melding: "please insert cd 2" of zoiets.
cd twee erin, knopje ok indrukken......
je raad het al, weer "please insert cd 2"....

Ik zoeken, je hebt bij een bin een cue nodig, maar die was dus weer pleite...

Kan iemand mij helpen door te zeggen hoe je *.bin bestanden goed kan branden (*.bin is volgens mij een exacte kopie van mij oude kapotte cd) zodat het er als een originele wordt herkend bij het spel? Welke software op oplossing?

ps. ik heb zelf al geprobeerd hoor, maar zoals je ziet, het lukt niet hard...

https://www.enwatbenjedan.nl/

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
je kunt proberen zelf een .cue te maken.. Bij mij heeft dit tot nu toe altijd gewerkt

FILE "***.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

zoiets erin zetten dus :)

Verwijderd

Nightelf schreef op 30 March 2003 @ 17:01:
je kunt proberen zelf een .cue te maken.. Bij mij heeft dit tot nu toe altijd gewerkt

FILE "***.BIN" BINARY
TRACK 01 MODE1/2352
INDEX 01 00:00:00

zoiets erin zetten dus :)
Dat kan je doen als je zeker weet dat er maar 1 track erin zit en niet dat er nog eenstel audio tracks erbij zitten.

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 06:35

Sa1

branden met nero, burn image, all files, pak die bin, raw even proberen meestal succes, anders moet je een andere mode proberen, maar opzich had je dit wel kunnen zoeken met search

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:07

Rival24

I'll Be Back

Gewoon mounten met daemon tools (zie meuktracker). En dan branden met je favo programma.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:34

markvt

Peppi Cola

.cue en .bin horen bij cdrwin www.goldenhawk.com je hebt uiteraard wel een cuefile nodig die er uitziet zoals de post boven mij.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Sa1
  • Laatst online: 09-09 06:35

Sa1

markvt schreef op 30 maart 2003 @ 17:05:
.cue en .bin horen bij cdrwin www.goldenhawk.com je hebt uiteraard wel een cuefile nodig die er uitziet zoals de post boven mij.
:? gewoon met nero man..

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 14:46
klein simple maar zeer goed proggie http://www.fireburner.com/ :)
jammer dat je met de unregistered versie alleen op 1x kan branden
maar je hebt geen .cue nodig om je bin te branden

• Smarron
  • Laatst online: 22:32

Smarron

The bend

Evt. een oplossing: Kopieer na het handmatig branden (wat je al had gedaan) de 2 CD's naar 1 map op je HD en doe dan de setup nog eens ... Wedden dat dat wel werkt ?

Normaal gesproken zou jouw oplossing al goed werken, maar het komt idd weleens voor dat als je CD2 erin doet, de setup niet verder wilt gaan. Zoals hierboven los ik het dan op. Je hebt de CD's nog niet verpest in ieder geval.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-06 22:27

MVC

Probeer Isobuster eens

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Idd gewoon zelf een cue file maken, zet wel de *.cue en de *.bin in dezelfde directory.. Dan met Nero > File > Burn Image, ... *.cue selecteren en *woosh* fikken maar! :)

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Ok, ook nog ff een reply...

eerst gewoon zelf ff een cue file maken, gewoon in notepad/kladblok ofzo.
en dan met tegenwoordig bijna elk brandprogramma te branden.

mijn voorkeur gat uit naar Alcohol 120% :D

• Rekenmachine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2024
oke, bedankt jongens!!!

https://www.enwatbenjedan.nl/

Pagina: 1