M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
of
atlas.pagina.nl
(daar staan er een heleboel
[ Voor 60% gewijzigd door Korakal op 30-03-2003 17:44 ]
ik las ergens iets over gis ofzo
roeptumaarbokkie11 schreef op 30 March 2003 @ 17:43:
nee die 2 bedoel ik niet.
ik las ergens iets over gis ofzo
* Korakal is kartograaf/GIS'er
GIS=geographic information system
qwa software/data
en waar kan ik dat vandaan halen
Een veelgebruikt pakket is MapInfo Professional (www.mapinfo.com) of ARC/INFO (onderdeel van ARCGIS) danwel ARCView (beiden op: www.esri.com). De pakketten zijn wel behoorlijk aan de prijs...
De data is over het algemeen niet gratis verkrijgbaar, sterker nog: behoorlijk aan de prijs. Dit in tegenstelling tot de VS, waar geodata onder publieke informatie valt en vrij beschikbaar is.
De Basiskaart kan vanaf 1 april via Internet worden besteld, wat 'ie gaat kosten weet ik niet helaas.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Wij halen de rasterkaarten bijv. bij Andes en Geodan vandaan.
Verwijderd
He cool, een geo-engineerVerwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 17:58:
En niet te vergeten programma's als autodesk map, en mapguide. En wat dacht je van Caris... Maar wat Korakal al aangeeft, de cartografische data is duur! Misschien is het goedkoper om eens naar MapSource te kijken (gps software, te verkrijgen bij bijv. http://www.garmin.com).
Ik wil jou eigenlijk even contacten, maar je hebt geen email/msn in je profile. Kun je mij even mailen/op msn toevoegen? Voor info zie mijn
[ Voor 16% gewijzigd door Korakal op 30-03-2003 18:08 ]