[OpenBSD] Zombie processen daemontools en djbdns.

Pagina: 1
Acties:

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Topicstarter
hmm ja ik heb last van zombie processen en niet zo zuinig ook en ik weet gelukkig ook waar het vandaan komt alleen weet ik niet wat ik er aan moet doen.

Ik heb daemontools en djbdns geinstalleerd geconfigged en dat ging goed want ik had "ineens" caching dns in me netwerk en ik kon ook de computer namen pingen :)

Goed maar zodra ik dus daemontools start dan maakt ie er maar effe 6 zombie processen bij!! en dan vliegt me load naar ongeveer 2.5 ofzow.

Ik snap niet wat ik verkeerd gedaan heb maar ik heb het gewoon uit een on officiele port gecompiled die waarschijnlijk binnenkort officieel gaat worden.

Het is een P60 met 16Mb geheugen misschien dat daar het probleem ligt al lijkt me dat sterk.

Die zombie processen kan ik ook niet omzeep helpen omdat ze zelf doodgaan meteen en daarna weer een nieuw proces spawnen.

Goed dan wil ik het mamma proces dood maken maar die zombie processen blijven doorgaan.

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Topicstarter
Heb het al opgelost --> heel simpel:

In /service stond een directory te veel en die dir hoorde daar ook niet toen ik die weggehaald had was alles oke :)

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!