If you see me running, try to catch up
Reparen kan misschien wel, maar misschien is een nieuwe kopen goedkoper
ik weet er alles van
vroeger gooide ik de lego door de hele kamer als iets niet lukte.. nu knijp ik computermuizen verrot.. gelukkig kunnen die aardig wat hebben
no comment
je kunt um naar een nokia service punt brengen !!Oozie schreef op 30 March 2003 @ 16:20:
Hee folks...
vriend van me had 2 weken terug een Nokia 7250 via het internet gekocht. Gisteren heeft ie dat ding kapot gegooid na een hevige ruzie met zijn vriendin! Neem aan dat dit niet onder de garantie valt, maar zou het mogelijk zijn zo'n telefoon op te sturen? De telefoon wil niet aan, frontje naar de kloten, zeg maar gerust total loss!!!
[ Voor 20% gewijzigd door sniperz op 30-03-2003 16:58 ]
ik heb zo'n hekel aan mensen die zelf iets kapot maken, en dan bij een het bedrijf dat een goed product heeft afgeleverd gaan lopen zeiken om garantie ... dat is toch geen mentaliteitOozie schreef op 30 March 2003 @ 16:20:
Hee folks...
vriend van me had 2 weken terug een Nokia 7250 via het internet gekocht. Gisteren heeft ie dat ding kapot gegooid na een hevige ruzie met zijn vriendin ...
nofi btw, ik topicstarter is hier niet het doelwit van mijn 'woede'
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Verwijderd
mijn T68i heeft het wel 2 keer overleeftVerwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 17:40:
Telefoons kunnen er nou eenmaal niet tegen dat je ze op de grond gooit, welk merk dan ook.
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Ik had mijn carkit verkeerd aangesloten (plus min verwisseld). Gewoon via de winkel opgestuurd en gewoon een nieuwe gekregen.
Het is dus het proberen van het opsturen waard.
Verwijderd
wel diga`s en ericsson`s a2618s aka kercentrale`s die overleven alles zelf een val van die fiets met 30 kmu. alleen het frontje gekrast.Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 17:40:
Telefoons kunnen er nou eenmaal niet tegen dat je ze op de grond gooit, welk merk dan ook.
ik zou het beestje voor reparatie aanbieden en geen garantie klaimen [staat niet netjes en daardoor worden de toestelen alleen maar duurder]
Verwijderd
er zijn ook wel telefoons die het wel overleven maar ik dacht dat de topicstarter een telefoon bedoelde waarmee express keihard is gegooid.Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 19:12:
[...]
wel diga`s en ericsson`s a2618s aka kercentrale`s die overleven alles zelf een val van die fiets met 30 kmu. alleen het frontje gekrast.
ik zou het beestje voor reparatie aanbieden en geen garantie klaimen [staat niet netjes en daardoor worden de toestelen alleen maar duurder]
Kapotgegooid is wat anders als per ongeluk laten vallen zeg maar...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 19:25 ]
(uiteraard aan de vriend v/d TS gericht en niet de TS zelf
De oplossing is niet altijd de oplossing
Verwijderd
Maar verzekering wilde niet betalen... doen ze alleen maar bij zichtbare schade
Verwijderd
Het verhaal moet dan worden dat hij vanaf het balkon in gevallen of zo. Let wel dit is fraude en dus strafbaar en nadelig voor andere personen die ook een verzekering willen aangezien zij meer moeten gaan betalen voor die van hun. Diefstal wordt immers ook al niet meer gedekt tenzij onderbedreiging om dat "sjonnie" nu eenmaal elke maand wel een nieuw toestel wilde en zijn oude gewoon doorverkocht en opgaf als gestolen.
Misschien moet die vriend van je maar gewoon weer vrijgezel worden, houd ie gelijk geld over voor een nieuw toestel.......
ps mochten er sjonnies zich beledigd voelen door dit bericht, het ging dan niet over jullie maar over mensen die zich slecht gedragen....
Verwijderd
Verwijderd
yeah right!
Maar goed, ik denk dat het weinig nut heeft om het zo op te sturen, je zou het op een ongelukje kunnen gooien, maar da's niet netjes!