2 weken oude 7250 aan diggelen! Garantie of reparatie?

Pagina: 1
Acties:

• Oozie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 17:41
Hee folks...

vriend van me had 2 weken terug een Nokia 7250 via het internet gekocht. Gisteren heeft ie dat ding kapot gegooid na een hevige ruzie met zijn vriendin! Neem aan dat dit niet onder de garantie valt, maar zou het mogelijk zijn zo'n telefoon op te sturen? De telefoon wil niet aan, frontje naar de kloten, zeg maar gerust total loss!!!

If you see me running, try to catch up

Verwijderd

Dit is toch een geval van vette pech denk ik zo.....

Verwijderd

Jammer dat ik er niet bij was, dan had ik em wel opgevangen :)

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Garantie gaat alleen op bij normaal gebruik, en dit lijkt me daar niet onder vallen :)
Reparen kan misschien wel, maar misschien is een nieuwe kopen goedkoper :X

Verwijderd

zal zeker 150 euro kosten een reparatie

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

mensen zonder zelfbeheersing :?

ik weet er alles van :D

vroeger gooide ik de lego door de hele kamer als iets niet lukte.. nu knijp ik computermuizen verrot.. gelukkig kunnen die aardig wat hebben

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-08 17:14
Je kan hem altijd laten opsturen, vaak heb je dan wel €'s onderzoekskosten. Maar dat wordt verekent als je de reparatie doet, dus een prijsopgaaf voor de reparatie.

no comment

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:17
Oozie schreef op 30 March 2003 @ 16:20:
Hee folks...

vriend van me had 2 weken terug een Nokia 7250 via het internet gekocht. Gisteren heeft ie dat ding kapot gegooid na een hevige ruzie met zijn vriendin! Neem aan dat dit niet onder de garantie valt, maar zou het mogelijk zijn zo'n telefoon op te sturen? De telefoon wil niet aan, frontje naar de kloten, zeg maar gerust total loss!!!
je kunt um naar een nokia service punt brengen !!

[ Voor 20% gewijzigd door sniperz op 30-03-2003 16:58 ]

Verwijderd

Tegen de verzekering zeggen dat je van de trap bent gevallen met je GSM :)

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 14:43

Tenesmia

First Sergeant

Oozie schreef op 30 March 2003 @ 16:20:
Hee folks...

vriend van me had 2 weken terug een Nokia 7250 via het internet gekocht. Gisteren heeft ie dat ding kapot gegooid na een hevige ruzie met zijn vriendin ...
ik heb zo'n hekel aan mensen die zelf iets kapot maken, en dan bij een het bedrijf dat een goed product heeft afgeleverd gaan lopen zeiken om garantie ... dat is toch geen mentaliteit :(

nofi btw, ik topicstarter is hier niet het doelwit van mijn 'woede' ;)

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

eigen schult dikke bult :9~ :*) :+ , als ik mijn computer uit het raam laat vallen na een ruzie heb ik dan ook garantie >:)

Verwijderd

Telefoons kunnen er nou eenmaal niet tegen dat je ze op de grond gooit, welk merk dan ook.

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-03 14:43

Tenesmia

First Sergeant

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 17:40:
Telefoons kunnen er nou eenmaal niet tegen dat je ze op de grond gooit, welk merk dan ook.
mijn T68i heeft het wel 2 keer overleeft :) ;)

Ad Astra Per Aspera

Verwijderd

Ik heb wel goeie ervaring met nokia service:
Ik had mijn carkit verkeerd aangesloten (plus min verwisseld). Gewoon via de winkel opgestuurd en gewoon een nieuwe gekregen.
Het is dus het proberen van het opsturen waard.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 17:40:
wel diga`s en ericsson`s a2618s aka kercentrale`s die overleven alles zelf een val van die fiets met 30 kmu. alleen het frontje gekrast.

ik zou het beestje voor reparatie aanbieden en geen garantie klaimen [staat niet netjes en daardoor worden de toestelen alleen maar duurder]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 19:12:
[...]

wel diga`s en ericsson`s a2618s aka kercentrale`s die overleven alles zelf een val van die fiets met 30 kmu. alleen het frontje gekrast.

ik zou het beestje voor reparatie aanbieden en geen garantie klaimen [staat niet netjes en daardoor worden de toestelen alleen maar duurder]
er zijn ook wel telefoons die het wel overleven maar ik dacht dat de topicstarter een telefoon bedoelde waarmee express keihard is gegooid.

Kapotgegooid is wat anders als per ongeluk laten vallen zeg maar...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 19:25 ]

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je telefoon verrot gooien en dan andere mensen ervoor op laten draaien? Nee lekkere mentaliteit heb je dan... :{

(uiteraard aan de vriend v/d TS gericht en niet de TS zelf :))

• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:02

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

nee, hierop zit Geen garantie... veel suc6 dus. Ook met vochtschade moet je tegenwoordig zeer voorzichtig zijn. Opsturen zal geen probleem zijn, maar erna: je krijgt hem ongerepareerd retour, met een factuur van ±50 euro.. alleen omdat ze er naar "gekeken"hebben.

De oplossing is niet altijd de oplossing

Verwijderd

Hmmmmz misschien dat ie zo'n zelfde vage toestelverzekering heeft zoals ik bij mijn T39 destijds... Ding ging kapot... maar was van buiten niks aan te zien... niet gevallen gestoten of anderszins :(

Maar verzekering wilde niet betalen... doen ze alleen maar bij zichtbare schade :? :? :?

Verwijderd

Ik denk dat dit een gevalletje verzekeringsfraude wordt. (mits deze vriend die heeft afgesloten natuurlijk)
Het verhaal moet dan worden dat hij vanaf het balkon in gevallen of zo. Let wel dit is fraude en dus strafbaar en nadelig voor andere personen die ook een verzekering willen aangezien zij meer moeten gaan betalen voor die van hun. Diefstal wordt immers ook al niet meer gedekt tenzij onderbedreiging om dat "sjonnie" nu eenmaal elke maand wel een nieuw toestel wilde en zijn oude gewoon doorverkocht en opgaf als gestolen.
Misschien moet die vriend van je maar gewoon weer vrijgezel worden, houd ie gelijk geld over voor een nieuw toestel....... :p ;)

ps mochten er sjonnies zich beledigd voelen door dit bericht, het ging dan niet over jullie maar over mensen die zich slecht gedragen....

Verwijderd

als hij verzekkerd was dan valt dit soort schade binnen de verzekering. Als ze maar weten dat je het niet met opzet kapot gooide

Verwijderd

tip: nooit ruzie maken via de telefoon :P

Verwijderd

"een vriend van me...."
yeah right!
Maar goed, ik denk dat het weinig nut heeft om het zo op te sturen, je zou het op een ongelukje kunnen gooien, maar da's niet netjes!
Pagina: 1