Toon posts:

[Prog gezocht] Email-lijst eerst bekijken voor downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar!
Heb een tijdje rond gezocht hier, maar kon niets vinden (goed zoeken zit niet in de familie dus daar kan het ook aan liggen :) ).

Ik ben op zoek naar en programma'tje waarmee je de berichtenlijst van de email-server kan bekijken, en dat je kan selecteren welke je wilt downloaden en welke er op de server moeten blijven staan. Ik kan thuis namelijk ook de email van m'n werk ophalen omdat er daar op de zaak niet altijd de tijd voor is. Het is dus de bedoeling dat ik gewoon kan selecteren welke emails ik ophaal zodat de rest blijft staan die dan op de zaak opgehaald kunnen worden.

Iemand ideetjes/proggies?

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 16:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

please... zelfs Outlook Express kan dit. Je kiest voor 'Alleen berichtkoppen downloaden' . Dan wordt er een lijst gedownload waar alleen de headers instaan. Als je dan het bericht wilt downloaden hoef je er alleen op te klikken... dit had je zelfs met de Windows-Help search nog kunnen vinden.

Volgende keer wel de search gebruiken he? :z

edit:
Forumgedrag / Huisregels

-Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, handleidingen en een gezond verstand zijn goede hulpmiddelen.)
-Gebruik de search en lees de forum-FAQ's voordat je een topic opent.

<bron: http://gathering.tweakers.net/forum/faq>

[ Voor 32% gewijzigd door Whieee op 30-03-2003 16:19 ]

Launching containers into space

Verwijderd

mailwasher werkt perfect _/-\o_ .als je de oude versie 2b nog kunt krijgen dan kun je meerdere account beheren, deze is / was gratis.
mailwasher free is gratis maar met maar 1 account de prof moet je inmiddels betalen. :(
Zeer goed programma, gebruik het al een aardige tijd.
Lekker uitgebreid te configureren met blacklists/bounce ect. :P
check www.mailwasher.net
suc6

Verwijderd

Topicstarter
Whieee schreef op 30 maart 2003 @ 16:16:
please... zelfs Outlook Express kan dit. Je kiest voor 'Alleen berichtkoppen downloaden' . Dan wordt er een lijst gedownload waar alleen de headers instaan. Als je dan het bericht wilt downloaden hoef je er alleen op te klikken... dit had je zelfs met de Windows-Help search nog kunnen vinden.

Volgende keer wel de search gebruiken he? :z

edit:

[...]
Heb een tijdje rond gezocht hier, maar kon niets vinden (goed zoeken zit niet in de familie dus daar kan het ook aan liggen :) ).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 16:17:
mailwasher werkt perfect _/-\o_ .als je de oude versie 2b nog kunt krijgen dan kun je meerdere account beheren, deze is / was gratis.
mailwasher free is gratis maar met maar 1 account de prof moet je inmiddels betalen. :(
Zeer goed programma, gebruik het al een aardige tijd.
Lekker uitgebreid te configureren met blacklists/bounce ect. :P
check www.mailwasher.net
suc6
thanx!!! _/-\o_

• Whieee
  • Laatst online: 20-09 16:13

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Heb een tijdje rond gezocht hier, maar kon niets vinden (goed zoeken zit niet in de familie dus daar kan het ook aan liggen ).
rofl 8)7 :D

Launching containers into space

• highking
  • Laatst online: 17-09 19:01

highking

Langharig tuig

Ehh... Telnet? :)

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 14:54

Magic666

No one's neighbour!

mailwasher werkt inderdaad perfect!

• Renetjuh
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik gebruik hiervoor het open-source programma PopTray.

Dit staat in je systemtray en haalt telkens na een bepaald interval de headers van je mail op. Je kunt je mails ook direct previewen in PopTray maar natuurlijk ook verwijderen. Ik ben nog steeds erg enthousiast over dit programma. :Y)

Hier is het programma te halen : http://poptray.crause.co.za/
Pagina: 1