Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje in het bezit van een Asus Mypal A600 PocketPC en wil graag via WiFi (WLAN) gaan internetten.

Via CompactFlash zijn er al talloze producten verkrijgbaar maar aangezien ik daarvoor een Expansion Jacket moet kopen (= lelijk en duur) en om mijn PDA moet schuiven vind ik dit geen juiste oplossing.

Weet iemand waar ik de Secure Digital kaartjes met WLAN chip kan kopen (op de CeBIT zag ik dat ze wel bestaan!)

Greetinx

rene

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:07

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Palm heeft een kaartje dat in een SD-slot moet, alleen ik heb geen idee of het werkt onder PPC 2002. Naar mijn weten heeft het kaartje alleen drivers voor onder Palm OS, maar daar zal je zelf even naar moeten kijken :)

PS: Groetjes doen is niet nodig bij Tweakers onder elkaar...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Verwijderd

Topicstarter
Yooo thanks voor de info!

Het principe is gelijk natuurlijk, nu nog ff doorzoeken of ze ook werken voor PPC 2002.

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

Daar kan ik wel even op antwoorden,...

NEE, die palm sd kaart werkt niet onder ppc 200X.

Wat moet je even doen?
Bekijk de specs van de PDA of het SD slot SD-IO ondersteund. En dat is het wachten op ik geloof sandisk.. die gaat namelijk SD bluetooth en Wlan SD kaartjes uitbrengen.

(ik zal even kijken waar ik deze info ook al weer vandaan had gehaald)

Link1
Tjakkaaa Socket levert blutooth SD-IO kaart ; hmm toch niet helemaal,,,

[ Voor 24% gewijzigd door Alientrader op 31-03-2003 01:30 ]

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 09:01

gvdh81

To got or not to got..

heb je al gekeken op Expansys?? Prijzen zijn in Euros en leveren ook in holland.. Ze hebben daar ongelooflijk veel, zelfs een expansionslot van compaq om van een ipaq een telefoon te maken..

[half-off-topic]
Is het met bluetooth btw mogelijk om 2 apparaten tegelijk aan te kunnen?
Stel ik heb een ipaq met SD bluetooth kaartje, ik wil daarmee tegelijkertijd internetten (via bluetooth naar GSM) en ook GPS gebruiken (via een bluetooth GPS receiver) zou dit mogelijk zijn? Niet dat ik er geld voor heb, maar wil het gewoon ff vragen.. :D
[/half-off-topic]

[ Voor 52% gewijzigd door gvdh81 op 31-03-2003 09:11 . Reden: urltje clickable maken ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:17

MaDLiVe

.-Observer-.

gvdh81 schreef op 31 March 2003 @ 09:05:
heb je al gekeken op Expansys?? Prijzen zijn in Euros en leveren ook in holland.. Ze hebben daar ongelooflijk veel, zelfs een expansionslot van compaq om van een ipaq een telefoon te maken..

[half-off-topic]
Is het met bluetooth btw mogelijk om 2 apparaten tegelijk aan te kunnen?
Stel ik heb een ipaq met SD bluetooth kaartje, ik wil daarmee tegelijkertijd internetten (via bluetooth naar GSM) en ook GPS gebruiken (via een bluetooth GPS receiver) zou dit mogelijk zijn? Niet dat ik er geld voor heb, maar wil het gewoon ff vragen.. :D
[/half-off-topic]
Volgens mij wel. Ik heb hier iig een dingle die tot 5 apparaten tegelijk kan beantwoorden. (komt vast niet ten goed van de snelheid).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sandisk is inderdaad bezig met een SD WLAN kaart. Ik geloof dat ze er dan zelfs nog 128 geheugen bijproppen, maar dat kan ook het Bluetooth kaartje zijn...

Verwijderd

Artcore schreef op 31 March 2003 @ 12:58:
Sandisk is inderdaad bezig met een SD WLAN kaart. Ik geloof dat ze er dan zelfs nog 128 geheugen bijproppen, maar dat kan ook het Bluetooth kaartje zijn...
ik heb een ipaq h3970 gekocht, en ik wil graag wlan zonder expansion jacket en extra geheugen dus het zou de perfecte oplossing zijn (gecombineerd wlan & geheugen op sd kaart). het is alleen maar de vraag wanneer sandisk die dingen op de markt brengt..

• Koekoeksclocker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 21:38
Van www.brighthand.com: Sandisk also announced one of the most anticipated products of this year: an SD card that will combine Wi-Fi and 256 MB of memory in one. When it was announced SanDisk said it would be available by mid-year. The company said today that it won't be available until September. It will sell for $150.

Vergeet niet dat dit kaartje enkel zal werken in slots die SDIO ondersteunen. Niet alle PocketPCs doen dit.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 13:05:
[...]

ik heb een ipaq h3970 gekocht, en ik wil graag wlan zonder expansion jacket en extra geheugen dus het zou de perfecte oplossing zijn (gecombineerd wlan & geheugen op sd kaart). het is alleen maar de vraag wanneer sandisk die dingen op de markt brengt..
Volgens mij ondersteunt deze alleen geheugen via het SD slot, zoals al eerder is gezegd, dat apparaat MOET dan wel SDIO ondersteunen, die nieuwe PPC's van Dell bijv ondersteunen dit dus NIET, hoe het met andere PPC's zit weet ik niet.
Pagina: 1