Toon posts:

Het laatste zetje...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
....en het is opgelost. Ik weet alleen niet wat ik over het hoofd zie. :(

Op www.ingmartimmerfotografie.nl wil ik de thumbnails in de scrollbalk laten terugkomen in het mainfraim (inhoud genaamd). Echter, als ik op de thumbnails klik dan verschijnt de grote foto wel, maar de scrollbalk verdwijnt. Ik weet dus dat ik iets minuscuuls over het hoofd zie, maar ik kom er niet achter wat ik vergeet.

Ik hoop dat iemand me kan zeggen wat ik over het hoofd zie waardoor de scrollbalk verdwijnt.

De pagina is opgebouwd uit een leftframe, een mainfraim en een scrollframe.

Alvast bedankt voor de suggesties!

Tekster

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

je moet de foto niet in het main frame laden, maar in het left frame zodat het scroll frame niet wordt vervangen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 30 March 2003 @ 15:04:
je moet de foto niet in het main frame laden, maar in het left frame zodat het scroll frame niet wordt vervangen.
Volgens mij doe ik dat ook, alleen de scrollbalk verdwijnt zodra je doorklikt middels de thums in het scrollframe. Is echt een koppenbrekertje dit :'(

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik zit nu op een computer waar ik de bron niet meer kan bekijken :? :? Maar ik denk dat het misgaat met het opgeven van een target in de "<a href". Kijk eens goed naar de namen van de frames en of je geen dubbele namen gebruikt.

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:34
Het kan zijn dat ik me vergis, maar vervang target="inhoud" eens door target="LeftFrame"

(Ander tipje: plaats helemaal bovenaan de pagina <BASE TARGET="LeftFrame">, en dan worden alle links automatisch in LeftFrame geladen, tenzij anders aangegeven in de <a>-tag

Verwijderd

Topicstarter
sjoerdb schreef op 30 March 2003 @ 15:14:
Ik zit nu op een computer waar ik de bron niet meer kan bekijken :? :? Maar ik denk dat het misgaat met het opgeven van een target in de "<a href". Kijk eens goed naar de namen van de frames en of je geen dubbele namen gebruikt.
O ja, ik moet er gemakshalve bij vermelden dat het vooral gaat om de 'portretten'-rubriek. Hier is het 'probleem' dat ik ermee heb namelijk het beste zichtbaar. 8)

Dus naar www.ingmartimmerfotografie.nl en dan op portretten klikken.

Dank nogmaals!
Tekster

Verwijderd

Topicstarter
Flard schreef op 30 maart 2003 @ 15:21:
Het kan zijn dat ik me vergis, maar vervang target="inhoud" eens door target="LeftFrame"

(Ander tipje: plaats helemaal bovenaan de pagina <BASE TARGET="LeftFrame">, en dan worden alle links automatisch in LeftFrame geladen, tenzij anders aangegeven in de <a>-tag
Flard je bent geweldig!!!!!!!!!!! :*) :*)

Ik ben eruit. Dat was het dus. Nu werkt het perfect! Echt megabedankt voor deze - ik mag wel zeggen - gouden tip! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1