Toon posts:

Flush ID van PerProxy veranderen!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik op mijn werk een PerProxy draaien ( nadat de internet-proxy verwijderd is ). Thuis heb ik ook een PerProxy draaien, via deze PerProxy fetch ik gras voor op mijn werk.
Op mijn werk zijn een aantal 'grapjassen' welke continue het email-adres van de grazende koeien veranderen in hun eigen adres. Ik zit dus alle moeite te doen voor hun koeien. Op zich niet erg, maar die gasten zijn geen DPC'ers.. dus wel irretant.
Kan ik de PerProxy zo instellen dat ook blokjes die berekend en worden geflushed altijd op mijn account (dus wel DPC ) terecht komen?????

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Volgens mij niet, voor zover ik weet wordt het mailadres van het ini file van de client in de blokjes zelf verwerkt, correct me if i'm wrong .....

btw is inderdaad vervelend als zij niet voor DPC flushen, aanpakken zou ik zeggen ...

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad aanpakken..

Ik laat ze ontslaan !! Ze stelen immers iets van mijn prive-eigendommen.. :-)

Verwijderd

kun je geen logfile eraanhangen met een userid zodat je weet wie het doet?
kun je hem/haar daarna crunchen

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wie het doet, dat staat in de logfiles... Alleen ik wordt er een beetje ziek van om telkens te zelfde PC's te moeten veroveren...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Zet je eigen ini ergens verborgen neer en kopieer het elk kwartier naar de plek van je koe, de kans dat degene effectief je mail adres kan aanpassen is een stuk kleiner

• Gizmo_mokum
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 13:59
Als je die ini file nu eens read-oly maakte, kan dat ?

• hessel|IA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024
Hernoem je koe naar bij voor beeld verkener.exe je ini naar verkener.ini (of laat de naam op ander systeem bestand lijken) maak hem hidden en plaats hem ergens anders op de computer(overshrijf orgineel verkenner bestand niet). Zorg er welvoor dat jou koe in de registerie word gestart met voor keur hidden.
Laat de oude koe staan on geacht ini file. hij wil nu toch niet meer draaien want koe is al gestart. Leuk speeltje voor je plaag geest.

korigeer me ff als ik fout ben jongens/dames

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Hessel

Je hebt helemaal gelijk ;)
Hier heet het koetje trayapp.exe en trayapp.ini, deze benaming wordt ook gebruikt door de CdFoon gids. Niamnd die dat in de gaten heeft :) :)

Verwijderd

Je zou natuurlijk ook gewoon file security op die ini file kunnen zetten. Dat werkt natuurlijk alleen als ze onder NT/2000 draaien. Geef je bv alleen de system en je eigen account full control en laat je de koe als service onder het system account lopen.
Geen cattle-robber die er dan meer aankomt ;)
Pagina: 1