Verwijderd

Topicstarter
in het bezit van een s300 samsung. heb echter een raar probleem. als ik met de prepaid kaart sms verstuur vanuit de samsung dan is er niets aan de hand. stop ik de kaart in een simlock vrije nokia, die ik al eerder heb gebruikt met deze kaart dan ontvang ik wel sms maar kan ik niets versturen. hij geeft wel de melding bericht verzonden maar deze komen niet aan. de berichten vanuit de samsung komen wel aan.getest naar andere mobiel. kent iemand dat probleem ?

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29
Heb je de SMS centrale al ingesteld op je Samsung van je provider?

[ Voor 12% gewijzigd door Xion op 30-03-2003 15:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja het probleem doet zich ook voor op de nokia. op de samsung gaat alles goed. alleen bij de kaart in de nokia bericht wel verzonden maar komt niet aan. Alle andere kaarten werken goed in de nokia alleen die ene prepaid kaart doet het niet meer (deed het wel). snap er geen bal van. niets veranderd in telefoon. Kan overigens ook niet meer vanuit een 6310 sturen. lijkt alsof er op mijn simkaart iets is gewijzigd waardoor niet meer te gebruiken op nokia

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:29
Van welke provider is die SIM kaart uit je Nokia? Als het abo is kan je makkelijk via de klanten service een nieuwe SIM kaart aanvragen die dan tegen betaling wordt opgestuur per post. Meestal bedraagt dat rond de 15 euro. Sowieso is het verstandig om contact op te nemen met de klanten service, die kunnen namelijk aan de hand van je telefoon nummer zien wat er aan de hand zou kunnen zijn. :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:41
Stel de goede berichtencentrale, oftewel SMS gateway handmatig in op je Nokia :)

Dit topic is gesloten.