hoe panasonic rv32 regio vrij maken?

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik wil graag mijn rv32 van panasonic regiovrij krijgen en dan het liefst zonder modchips etc. Ik heb een aantal berichten gelezen op internet dat het mogelijk is met een pana service disc of dvd. is deze ergens te downloaden?
of waar is ie te koop?
verder is het me nog een beetje onduidelijk of je en service remote nodig heb van pansasonic om het in te kunnen stellen.
Is dat nodig? kan ik misschien een pda gebruiken met remote controll software er op? :)

Degene die mij hierbij kan helpen ben ik zeer dankbaar! :)

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er is op een ander forum door iemand bij Panasonic geinformeerd over deze schijf, Panasonic nederland ontkent het bestaan van deze unlockdisc, en levert hem dus ook niet. Hij is ook nog niet als dowload gesignaleerd. Unlocken via infrarood is niet mogelijk bij de RV32. :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Tele schreef op 30 maart 2003 @ 14:49:
Er is op een ander forum door iemand bij Panasonic geinformeerd over deze schijf, Panasonic nederland ontkent het bestaan van deze unlockdisc, en levert hem dus ook niet. Hij is ook nog niet als dowload gesignaleerd. Unlocken via infrarood is niet mogelijk bij de RV32. :)
volgens, http://www.shoyle.f9.co.u...k/nosolderpannyremote.htm
is het wel mogelijk om met een remote controll de rv32 regiovrij te maken,
dan is het denk ik ook mogelijk met een pda.
alleen de code vinden is dan het probleem.

heeft er iemand een oplossing voor mij?

Verwijderd

Je kan idd de RV32 regiovrij maken mits een speciale remote.
Bij dealers waar ze panasonic verkopen kan je dit wel laten doen veronderstel ik, maar of je er zelf kan aangeraken is een andere vraag.