Toon posts:

[Windows 2000 Pro] Tijdschending functie open?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn computer opnieuw geïnstalleerd (Windows 2000 Professional SP3, alle updates behalve hotfixes 329170, 328310, 813951)

Wanneer ik nu Internet Explorer wil starten, krijg ik af en toe de melding dat CSC Notification Windows niet reageert, en hangt Internet Explorer dus. En ik heb het volgende dat terug komt in het logboek:

Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: WinMgmt
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 61
Datum: 30-3-2003
Tijd: 14:20:56
Gebruiker: n.v.t.
Computer: TEST
Beschrijving:
WMI ADAP kan DLL-bestand PerfDisk voor prestaties niet verwerken vanwege een tijdschending in de functie open

Ik heb gezocht, maar geen echte oplossing kunnen vinden. Behalve het weglaten van die hotfixes die ik dus niet geïnstalleerd heb. Wat kan ik hier nog aan doen? Het systeem heb ik al drie keer opnieuw geïnstalleerd, en ik heb nog nooit eerder van dit probleem last gehad. SP3 werd meteen al geïnstalleerd, stond al op de CD. Heeft iemand enig idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 14:38 . Reden: Toegevoegd dat Internet Explorer dus blijft hangen. ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand enig idee? :?

Verwijderd

Topicstarter
Na het toepassen van 'winmgmt /clearadap' (gelezen in Microsoft KB) krijg ik nu de volgende melding in het logboek:

Type gebeurtenis: Waarschuwing
Bron van gebeurtenis: WinMgmt
Categorie van gebeurtenis: Geen
Gebeurtenis-ID: 61
Datum: 31-3-2003
Tijd: 9:07:56
Gebruiker: n.v.t.
Computer: TEST
Beschrijving:
WMI ADAP kan DLL-bestand RemoteAccess voor prestaties niet verwerken vanwege een tijdschending in de functie open

RemoteAccess, dat is dus nieuw. Misschien dat iemand hier wel ervaring mee heeft?

Edit: sorry dat ik dit in een reply post, had beter ff kunnen editten. even niet bij nagedacht..excuus

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 15:25 . Reden: Edit had beter geweest :) ]

• silvercup
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-05-2018
Beste,

Kijk eens op:

http://www.hilmi.de/pctipps/w2kperfdisk.shtml

Voor oplossingen voor problemen van deze aard.