Plextor writer

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Deze week krijg ik Plextor 12x10x32 thuisgestuurd... Ik zat mij af te vragen of er bij die writer een ingebouwde fan inzit...ik denk het wel, maar weet het niet zeker...
Nog even een vraag over BurnProof: Als je (tijdelijk) op een niet al te snelle bak brand, heb je dan wat aan burnproof (als af en toe je HD het niet aan kan, dan zou je met burnproof toch op een te hoge snelheid kunnen branden?), of werkt het zo niet?

Verwijderd

Hij zet hem vanzelf langzamer (of op pauze) als de buffer leegloopt dus je kan hem in principe op maximale snelheid laten draaien (mits je goede cdr's gebruikt).

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Burn-proof = nooit meer buffer underrun.
Dus ideaal op hoge snelheden met trage compus met slome harddisk die op dezelfde IDE controller staan :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• Glacier
  • Niet online
Thanx!

Verwijderd

Der izt geen fan in voor extra jkoeling

en ja je kunt hem op een hogere snelheid zetten, maar als je hd dit niet aan kan
trekt hij steeds zijn buffer leeg en stopt hij met branden. Hijj begint pas weer als zijn buffer weer vol is dus alles met elkaar zal dit langer gaan duren dan als wanneer je hem gewoon op een lagere snelheid zet. :?

Wat betreft die cd's hij brandt alle cd's op 12 speed ik heb het geprobeerd met een paar cd's van max 4 en 8 speed hij jast er gewoon met 12 speed overheen. En ze zijn ook nog gewoon leesbaar :+

• Glacier
  • Niet online
Thanx!

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Op maandag 20 november 2000 11:14 schreef Glacier het volgende:
Deze week krijg ik Plextor 12x10x32 thuisgestuurd...
Zeg Glacier, waar heb je die plextor gekocht en hoeveel heb je betaald als ik mag vragen?

Verwijderd

Ik heb de 12/10/32s SCSI :9 uitvoering en daar zit wel een fan ingebouwd

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op maandag 20 november 2000 11:24 schreef 2Psycho het volgende:
en ja je kunt hem op een hogere snelheid zetten, maar als je hd dit niet aan kan
trekt hij steeds zijn buffer leeg en stopt hij met branden. Hijj begint pas weer als zijn buffer weer vol is dus alles met elkaar zal dit langer gaan duren dan als wanneer je hem gewoon op een lagere snelheid zet. :?
Dan kan je toch gewoon on the fly branden?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Als je de OEM versie wilt betaal je nog maar ongeveer 585 piek voor die Plexwriter 12x10x32.

"On-the-fly" kan bij mijn systeem maar tot 8-speed. Misschien omdat m'n Aopen 48x CD-drive het niet snel genoeg kan lezen? De buffer loopt in ieder geval steeds leeg, en dan doe je er alleen maar langer over.

All that you know, is at an end

Pagina: 1