Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof
over pagina's openen in het andere frame zet in je
Over het algemeen is het niet mogelijk om uitklapmenutjes over een ander frame heen te lappen, zijn al echt een enorme hoeveelheid tpics over geweests. Er zijn wel wat workarounds en IE-specifieke oplossingen, maar misschien kun je even kort uitleggen hoe je menu'tje werkt. (DHTML, JavaScript?)
code:
1
| <A href="..." target="andereframenaam">...</A> |
Over het algemeen is het niet mogelijk om uitklapmenutjes over een ander frame heen te lappen, zijn al echt een enorme hoeveelheid tpics over geweests. Er zijn wel wat workarounds en IE-specifieke oplossingen, maar misschien kun je even kort uitleggen hoe je menu'tje werkt. (DHTML, JavaScript?)
[ Voor 9% gewijzigd door OnTracK op 30-03-2003 14:15 ]
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
ik denk JavaScribt, weet het niet zeker, heb het met xara webdesign gemaakt
Intell 630, 1024RAM, 6600GT Silencer 256mb DDR3, 450GB HDD (1X200, 1X250), WinXP prof
heb je hem ergens op internet staan. Ik ken Xara webdesign niet, dus ik zou niet weten wat je eraan moet doen.
Misschien kun je even zoek in de search wat andere mensen erover dachten. iets van [search=menu frames javascript] ofzow
Misschien kun je even zoek in de search wat andere mensen erover dachten. iets van [search=menu frames javascript] ofzow
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.