Ik heb al een tijdje geleden Battlefield 1942 +The road to Rome aangeschaft.
Nou wilde ik vandaag Road to Rome opstarten en ik kreeg alleen het logo van Battlefield te zien en verder alleen het desktop.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik heb de FAQ gelezen en dus ook die ene aanwijzing van allreso-on ofzo ingevoerd (die ik trouwens al ingevoerd had). Maar nog steeds niks.
Ik heb Detonator 43.45 en DX 9.0A.
Ik heb natuurlijk alle 2 de spellen legaal.
Zie voor verdere specs mijn sig.
O ja, als ik Battlefield start met gamespy, dan zegt die: there was an error that prevented the game from being launched. Check to make sure the game is properly installed and that the path is correct.
Een beetje vaag dus aangezien ik em gewoon al een tijdje op mijn HD heb staan.
Ik heb versie 1.31.
Ik heb ook al een reinstal geprobeerd, maar zonder succes.
Weet iemand hoe ik mijn Battlefield weer aan de gang krijg?
P.S. Ik heb het met GEEN ander spel, alleen met dees.
Edit:
Ik heb em perongeluk in het verkeerde topic geplaatst. Zou een mod em ff kunnen brengen naar Spielerij Problemen en vragen?
Nou wilde ik vandaag Road to Rome opstarten en ik kreeg alleen het logo van Battlefield te zien en verder alleen het desktop.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik heb de FAQ gelezen en dus ook die ene aanwijzing van allreso-on ofzo ingevoerd (die ik trouwens al ingevoerd had). Maar nog steeds niks.
Ik heb Detonator 43.45 en DX 9.0A.
Ik heb natuurlijk alle 2 de spellen legaal.
Zie voor verdere specs mijn sig.
O ja, als ik Battlefield start met gamespy, dan zegt die: there was an error that prevented the game from being launched. Check to make sure the game is properly installed and that the path is correct.
Een beetje vaag dus aangezien ik em gewoon al een tijdje op mijn HD heb staan.
Ik heb versie 1.31.
Ik heb ook al een reinstal geprobeerd, maar zonder succes.
Weet iemand hoe ik mijn Battlefield weer aan de gang krijg?
P.S. Ik heb het met GEEN ander spel, alleen met dees.
Edit:
Ik heb em perongeluk in het verkeerde topic geplaatst. Zou een mod em ff kunnen brengen naar Spielerij Problemen en vragen?
[ Voor 7% gewijzigd door MyNameIs op 30-03-2003 14:05 ]