Battlefield 1942+the Road to Rome, keert terug naar desktop

Pagina: 1
Acties:

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-02 15:40
Ik heb al een tijdje geleden Battlefield 1942 +The road to Rome aangeschaft.
Nou wilde ik vandaag Road to Rome opstarten en ik kreeg alleen het logo van Battlefield te zien en verder alleen het desktop.
Ik heb dit nog nooit eerder gehad. Ik heb de FAQ gelezen en dus ook die ene aanwijzing van allreso-on ofzo ingevoerd (die ik trouwens al ingevoerd had). Maar nog steeds niks.
Ik heb Detonator 43.45 en DX 9.0A.
Ik heb natuurlijk alle 2 de spellen legaal.
Zie voor verdere specs mijn sig.

O ja, als ik Battlefield start met gamespy, dan zegt die: there was an error that prevented the game from being launched. Check to make sure the game is properly installed and that the path is correct.

Een beetje vaag dus aangezien ik em gewoon al een tijdje op mijn HD heb staan.
Ik heb versie 1.31.
Ik heb ook al een reinstal geprobeerd, maar zonder succes.

Weet iemand hoe ik mijn Battlefield weer aan de gang krijg?

P.S. Ik heb het met GEEN ander spel, alleen met dees.

Edit:
Ik heb em perongeluk in het verkeerde topic geplaatst. Zou een mod em ff kunnen brengen naar Spielerij Problemen en vragen?

[ Voor 7% gewijzigd door MyNameIs op 30-03-2003 14:05 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Reinstall je Detonators en Direct X eens. En heb je het ook al eens met een oudere patch geprobeert? Bijvoorbeeld 1.30.

The devil is in the details.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

had dat niet te maken met refreshrate fix, dat je in config bestand van 1 tje 0 etje moest maken?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• MyNameIs
Nee ik heb juist van die 0 een 1 gemaakt zoals het moet toch?
Moeten de nieuwere patches eigenlijk niet de ouwere vervangen 8)7
Ik heb geprobeerd direct x en de detonators opnieuw te installeren, maar dat helpt ook niet :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
MyNameIs schreef op 30 March 2003 @ 16:45:
Moeten de nieuwere patches eigenlijk niet de ouwere vervangen 8)7
Nieuwe patches kunnen weer nieuwe fouten bevatten :)

The devil is in the details.

• MyNameIs
Dan hebben die patches ook niet veel zin zeg ! ;)

Maar ik heb het geprobeerd, maar ook dat hielp niet.

• MyNameIs
Oke, ik heb zelf nog maar weer eens gezocht en als ik de refreshrate fix uit doe (met versie 1.0) dan doet die het wel weer.

Als ik hem dan update naar versie 1.30 of 1.31 (kan oudere versies ff niet vinden) dan doet hij het weer niet.

Ik heb voor de lol ook ff uitgeprobeerd of die het met een crack deedt en jawel hoor alles werkt (behalve multiplayer :( ) zelfs met refreshrate fix aan!

Het lijkt net als ik battlefield opstart dat die niet door de kopieerbeveiliging meer komt, maar hij geeft ook geen foutmelding ofzo. Ik krijg gewoon dat schermpje van Battlefield 1942, dan verdwijnt die en keer ik terug naar desktop.

Ik zit er best wel mee, want ik wil ook Desert Combat 0.3 speluh :'(
Alle reacties zijn welkom!

Verwijderd

als je ff road to rome installeert dan doet hij het wel , dat is mijn ervaring :P
het is wel vaag , maar het werkt

edit:
leesfout je had r2r er al opstaan :|

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 16:49 ]

• MyNameIs
nee, ik HAD em erop staan en toen heb ik ALLEEN Battlefield geinstalleerd. Bedoel je dat ik NA het installeren r2r erop moet gooien of nadat ik 1.31 geinstalleerd heb?

Verwijderd

ik heb het zo gedaan:
bf1942 --> 1.31. patch wilde niet opstarten :S -> ff dat videodefeault.con aangepast , namelijk refreshrate manual (ofiets) van 0 naar een 1 , Dat hielp nog niks.
Daarna Road 2 Rome eropgezet en toen werkte het opeens

• MyNameIs
Nope, ook dit werkt niet ;(

Verwijderd

ik zal het web ff afzoeken voor je :)

Verwijderd

En exact het zelfde probleem heb ik ook keb er ook nog niks voor kunnen vinden, en als die opstart en hij gaat verder dan het logo dan gebeurt het ook als je online wil joinen de ene keer een road to rome plaatje en de andere keer heb ik mun desktop terug en ken ik het spel weer opnieuw opstarten, keb ook al no cd fix gedaan blijft helzelfde ook al verschillende detonators geprobeert en dx 8.1 & dx 9 en probleem blijft aanhouden. Ik denk dat het dan maar wachten wordt op de 1.4 of wat het nummertje mag wezen van de vervolg patch. (Jah ik heb de games ook orgineel)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 09:21 ]

• MyNameIs
Jippie hij doet het weer :)
Ik weet niet waarom maar ineens deed die het.

Dit is wat ik had gedaan:
No-cd crack deed het wel, dus ik dacht: laat ik nu een een virtual drive in clone cd maken. Virtual Drive niet geinstalleerd, dus ik installeer Clone CD nog een keertje. Isotje gemaakt en die in de Virual drive gezet. Ik wilde em opstarten en jawel hoor hij deed het!

Alleen nu komt het: nu doet die het ook weer met mijn cdrom-speler :( dus daaraan ligt het niet.

Volgens mij had ik nix anders gedaan.

Misschien is het ook wel zo dat die de ene keer het wel doet en de andere keer niet :?

Beetje vaag dus allemaal.

Ik zal het ff proberen op te zoeken waar nou precies de fout lag.
Als het weer voorkomt, dan horen jullie het wel.

En verder: bedankt voor de reply's _/-\o_

Verwijderd

MyNameIs schreef op 14 april 2003 @ 18:04:
Jippie hij doet het weer :)
Ik weet niet waarom maar ineens deed die het.

Dit is wat ik had gedaan:
No-cd crack deed het wel, dus ik dacht: laat ik nu een een virtual drive in clone cd maken. Virtual Drive niet geinstalleerd, dus ik installeer Clone CD nog een keertje. Isotje gemaakt en die in de Virual drive gezet. Ik wilde em opstarten en jawel hoor hij deed het!

Alleen nu komt het: nu doet die het ook weer met mijn cdrom-speler :( dus daaraan ligt het niet.

Volgens mij had ik nix anders gedaan.

Misschien is het ook wel zo dat die de ene keer het wel doet en de andere keer niet :?

Beetje vaag dus allemaal.

Ik zal het ff proberen op te zoeken waar nou precies de fout lag.
Als het weer voorkomt, dan horen jullie het wel.

En verder: bedankt voor de reply's _/-\o_
np ;)
Pagina: 1