MultieRes Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 16:58

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Topicstarter
Ik heb MultieRes geinstalleert (onder Win XP Home), omdat mijn vader op een res van 800x600 wil werken en ik op 1024x768.
Maar als ik em op 1024x768 zet dan blijft die op die resolutie staan (ook als ik afmeld en naar zijn account gaat).

Wie weet hoe dat komt. Ik heb ook al de Readme van MultieRes gelezen en daar staat in dat er bij elk account een apart .ini file word aangemaakt, daar staat ook de info in van de resolutie die die zou moeten pakken maar dat doet die dus niet.

Wie kan mij helpen???

oja ik heb multieres zo geinstald (map): C:\Program Files\MultieRes

p.s. het werkt ook niet als ik het .ini file weg haal uit de MultieRes map.

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Topicstarter
Iemand????? Het is nog al dringent

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Mr_Dark schreef op 30 March 2003 @ 14:56:
Iemand????? Het is nog al dringent
Rustig maar hoor... een verkeerde resolutie in volgens mij niet echt dringend te noemen... Bovendien mag je pas na 24 uur je eigen topic 'kicken' als er niet op gereageerd is..

Gaat het om dit programma trouwens: http://www.entechtaiwan.com/multires.htm ? Een andere kon ik niet vinden...

In dat geval kun je namelijk een .BAT file maken met daar iets als 'multires.exe /800,600,32' en die in de startup folder van ieders startmenu zetten..

[ Voor 29% gewijzigd door Cpt.Morgan op 30-03-2003 15:06 ]

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Topicstarter
Ik heb wel in mijn account map een .ini file staan (moet ik die dan in me start menu zetten (in de map opstarten) ????)

sorry hoor maar me pa is een beetje saggo omdat die schermresolutie de heletijd moet veranderen en (daar is de "Oude" pc een keer op vast gelopen (opnieuw moeten formatteren) vandaar)

-------------------
edit:

enu hoe werkt dat met dat .BAT file (iets beter uitleggen a.u.b.)

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Dark op 30-03-2003 17:03 ]

• Cpt.Morgan
Mr_Dark schreef op 30 March 2003 @ 15:43:
sorry hoor maar me pa is een beetje saggo omdat die schermresolutie de heletijd moet veranderen
Als het eigenlijk een PC is die door je vader gekocht is, kun je natuurlijk ook het fatsoen hebben de resolutie (terug) te zetten op wat hij prettig vind... Maar goed...
enu hoe werkt dat met dat .BAT file (iets beter uitleggen a.u.b.)
Je typed in notepad het volgende in:
code:
1
multires.exe /800,600,32[enter]
En dit sla je op als 'resolutie.bat' in de direcory C:\Documents and Settings\'login van je vader'\Menu Start\Programma's\Opstarten.

Daarna type je in notepad het volgende in:
code:
1
multires.exe /1024,768,32[enter]
En dit sla je op als 'resolutie.bat' in de direcory C:\Documents and Settings\'login van jou'\Menu Start\Programma's\Opstarten.

Nu wordt er telkens als iemand inlogd een bestandje gestart dat de resolutie op de door hem gewenste instelling zet...

[ Voor 13% gewijzigd door Cpt.Morgan op 30-03-2003 17:55 ]

• Mr_Dark

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Topicstarter
Dat werkt niet.

Ik krijg zo'n klein dos venstertje die gaat ook gelijk weer weg en dan gebeurt er voor de rest niets :|

Heeft iemand nog een idee??

Misschien een ander programmatje :'(

• Cpt.Morgan
Mr_Dark schreef op 30 March 2003 @ 18:14:
Dat werkt niet.

Ik krijg zo'n klein dos venstertje die gaat ook gelijk weer weg en dan gebeurt er voor de rest niets :|
Doe eens:

- Start
- Uitvoeren/Run
- CMD
- type op de prompt: multires.exe /800,600,32

Wat zegt ie dan?

En in welke directory heb je multires geinstalleerd?
Als je dat niet weet:

Op de CMD prompt typen:
- cd\
- dir multires.exe /s

Dan gaat ie zoeken en vind ie hem wel.. ff zeggen dan in welke directory hij hem heeft gevonden...
Pagina: 1