Toon posts:

java programma niet goed in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn rekenmachine die ik in java heb geprogrammeerd, kan niet goed worden weerggeven in internet explorer. Het gaat om het HTML bestand die automatisch wordt gemaakt. Bij andere mensen wordt alleen een grijs vlak getoont en bij mezlef zie ik hem wel, maar worden de berekeningen niet getriggerd en worden de getallen heel langzaam ingelezen.
In opera werkt het programma prima. Is dit een fout van IE of moet er iets worden verandert in de source?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Welke Java versie gebruik je voor het devven, en welke JVM gebruikt je InternetExplorer?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik jbuilder6met SDK versie 1.3.1
welke jvm ik gebruik weet ik niet, maar het is juist de bedoeling dat iedereen hem kan zien, en niet iedereen heeft dezelfde jvm verise. hij moet toch ook met oudere jvm overweg kunnen?

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hmm lijkt me niet dat Java 1.3 code correct op een oude Microsoft JVM gaat draaien :P
Die zal dan wel in je MSIE zitten ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Denk dat er oa swing gebruikt wordt. Die werkt dus niet op Microsoft JVM. Als je alleen java.awt en java.applet gebruikt (en andere packages in java.*) dan moet het wel werken in Microsoft JVM.

Verwijderd

Topicstarter
misschien een domme vraag, maar hoe kan ik iemand mij programma laten testen.
Ik stuur dan de HTML file en welke class files moet ik erbij doen?

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

de classfiles van je programma :?

Verwijderd

Topicstarter
als ik de html file op mijn chello account upload, dan kan hij de applet niet vinden. welke bestanden moet ik er dus bij uploaden

• roelio
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

de classfile die net uit je compile gekomen is natuurlijk |:(

Pagina: 1