Yo luitjes,
4 dagen geleden voor mij verjaardag een GeForce 4 440x gekregen.
Naja mijn pa eerst de dvd speler uit de pc halen en een cdrom speler er in gezet.
ook 265 mb rammetjes xtra. Mijn probleem is dus ik heb een Chaintech 7KJD mobo met een Amd Xp 1700xp er in
. had alles in elkaar gezet en opeens geen beeld en mijn pc maakte een piep geluid van als ze met star trek worden aangevallen (rood alarm
). naja eerst de 1e ram slot er uitgehaald ( zelfde error) 2e ram slot ( ook zelfde error) Videokaart beter er in gezet ( zelfde error) alle cd - rom dingen er uitgehaald ( ook de zelfde error). start ik hem dan op begint mijn systeem kast te stinken ( stroomtoevoer) . dus mijn pa heeft een nieuwe systeemkast gekocht (verjaardag) met neonlicht enzo , ik dik happy denkend dat de oude systeemkast alleen kappot was. alles klaar! start op , PIEP PIEP, sjit
! wat kan er anders kappot zijn de Mobo ? Processor? geheugen? ik heb er ook al een andere video kaart er in gezet zelfde probleem.....
Greets!
4 dagen geleden voor mij verjaardag een GeForce 4 440x gekregen.
Naja mijn pa eerst de dvd speler uit de pc halen en een cdrom speler er in gezet.
ook 265 mb rammetjes xtra. Mijn probleem is dus ik heb een Chaintech 7KJD mobo met een Amd Xp 1700xp er in
Greets!
No sig!