Toon posts:

[DVDdecrypter & Instantcopy] DVD backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een DVD op mijn HD gezet met DVDdecryptor. Nu staat daar een folder genaamd VIDEO_TS met daarin een IFO file en een 7-tal .VOB files. Dit snap ik
Nu wil ik dit met Instantcopy omzetten naar een file op mijn HD. Wat de output zou moeten zijn weet ik niet, want dit wordt niet vermeld in de handleiding. Maar wanneer ik in die map ga kijken dan herkent ie de files niet. En wanneer ik show all files pack dan converteerd ie een file naar een .pdi file van 650 KB.

Doe ik iets verkeerd?

Sorry, maar ik heb het forum voor dit probleem al afgezocht en ook de manuals gelezen, maar ik kom dit niet tegen

Verwijderd

Hij moet de .IFO file herkennen, daarin staat de execute files voor de .VOBs Als je .IFO in dezelfde map staat als je .VOBs moet je de .IFO als input selecteren en dan volgt de rest vanzelf wel. Wat wil je trouwens maken van je bestanden? DVD2AVI, DVD2SVCD enz. Dat zijn progjes speciaal gemaakt om er een mooi compleet geheel van te maken,

Succes

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 12:52:
ik heb een DVD op mijn HD gezet met DVDdecryptor. Nu staat daar een folder genaamd VIDEO_TS met daarin een IFO file en een 7-tal .VOB files. Dit snap ik
Nu wil ik dit met Instantcopy omzetten naar een file op mijn HD. Wat de output zou moeten zijn weet ik niet, want dit wordt niet vermeld in de handleiding. Maar wanneer ik in die map ga kijken dan herkent ie de files niet. En wanneer ik show all files pack dan converteerd ie een file naar een .pdi file van 650 KB.

Doe ik iets verkeerd?

Sorry, maar ik heb het forum voor dit probleem al afgezocht en ook de manuals gelezen, maar ik kom dit niet tegen
snap niet helmaal wat je bedoelt maar denk dit :

instantcopy kan meteen op dvd branden of hij brand een image
.pdi image.. (die bestaan soms ook uit 6 pdi files of meer of minder.)

die pdi files kan je met instantcopy weer branden naar dvd of je kan ze extracten met een pdi extractor ( die moet ergens op het doom9.org forum te vinden zijn)

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-08 21:59

DoctorV64

Cosmopoliet

Het beste is om een ISO te maken van de DVD op je harde schijf met DVDdecrypter, dit via iso mode in DVDdecrypter.

Mount deze ISO met Daemon Tools of Imagedrive van Nero en selecteer deze als source onder Instantcopy. Verder moet alles dan gewoon werken.

Wil je het perse met IFO doen dan moet je de optie "all files" aanvinken bij het kopiëren van de VOB-files etc.

Oh ja, Instantcopy kan alleen rechtstreeks van een DVD een kopie maken, als deze geheel regiovrij en geen RCE bescherming heeft. DVDDecrypter is een manier om het op te lossen :*) .

[ Voor 22% gewijzigd door DoctorV64 op 30-03-2003 14:35 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt voor de informatie. Is er misschien ergens een handleiding over de combinatie van DVDDecrypter en InstantCopy?
Of hebben jullie voor keuren voor andere DVD Backup proggies?

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 15:31
Pagina: 1