ik ben totaal niet goed in php, maar ik probeer even iets te begrijpen.
Voor een dealer-zoek systeem op postcode, heb ik door iemand iets laten maken. En dat werkt. Mooi een admin pagina erbij waar ik zelf dingen kan toevoegen of editten etc etc.
Nu wil ik alleen dat ik aan een bepaalde dealer, meerdere postcode reeksen kan toevoegen. Kan ik die strings simpelweg kopiëren en ze dan veld 1 2 3 enz enz noemen?
voorbeeld:
zo is het nu
de velden heten hier nu postcodebegin en postcodeeind, en daar wordt later uiteraard ook weer aan gerefereerd.
Als ik meer van die velden wil, kan ik dan simpelweg die regels "klonen" en zeggen
postcodebegin1 en postcodeeind1
postcodebegin2 en postcodeeind2
kan dat?
Voor een dealer-zoek systeem op postcode, heb ik door iemand iets laten maken. En dat werkt. Mooi een admin pagina erbij waar ik zelf dingen kan toevoegen of editten etc etc.
Nu wil ik alleen dat ik aan een bepaalde dealer, meerdere postcode reeksen kan toevoegen. Kan ik die strings simpelweg kopiëren en ze dan veld 1 2 3 enz enz noemen?
voorbeeld:
zo is het nu
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| <input type=text name=postcodebegin value='<?=$postcodebegin?>'> tot <input type=text name=postcodeeind value='<?=$postcodeeind?>'> </font></td> </tr> <tr> <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> <input type=submit value=Edit name=edit> </font></td> <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> <input type=reset value=Herbegin> </font></td> </tr> </table></td> </tr> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></table> <? }elseif ($_POST['edit']) { $naam = $_POST['naam']; $adres = nl2br($_POST['adres']); $url = $_POST['url']; $postcodebegin = $_POST['postcodebegin']; $postcodeeind = $_POST['postcodeeind']; |
de velden heten hier nu postcodebegin en postcodeeind, en daar wordt later uiteraard ook weer aan gerefereerd.
Als ik meer van die velden wil, kan ik dan simpelweg die regels "klonen" en zeggen
postcodebegin1 en postcodeeind1
postcodebegin2 en postcodeeind2
kan dat?
[ Voor 14% gewijzigd door paQ op 30-03-2003 22:24 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.