Toon posts:

computer geeft foutmeldingen bij alles wat ik doe

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een groot probleem ik wilde mijn oude computer weer gaan gebruiken dus ik installeer windows xp gelukt na 3 dagen wilde hij niet meer opstarten omdat hij system.exe niet kon vinden. ik installeer het weer opnieuw alles geformateerd, geeft hij na een paar dagen weer dezelfde foutmelding. ik had hem toen 2x geformateerd dacht bij me zelf ik probeer windows 98 se (legaal). komt hij niet door de installatie procedure. formatteer ik hem opnieuw installeer ik windows 98 se doet hij het wel. maar zodra ik hem opstart geeft hij overal foutmelding. hij wil niks van cd installleren.

wie kan mij uit de brand helpen
systeem specs

amd xp 1700
abit KR7A-RAID
2x128mb ram
no name cd speler
hercules ati radeon 8500 le
creative soundblaster 5.1
20 gb wester digital wd200

• raphidae
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2025

raphidae

...antichrist...

Ik zou je geheugen eens testen. Bijv. 1 128Mb eruit trekken en nog eens proberen en dan eventueel nog omwisselen.

Every morning is the dawn of a new error.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-08 03:31

Nobby

Nuts!

Ik gok erop dat je HD brak aan het worden is en probeer eens van een andere cdromspeler te installeren.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Tsja geheugen testen met memtest86, en dan op internet een tootlje zoeken voor jouw specifieke hd kijken wat hij zegt, en vervolgens gewoon met een kaal systeem proberen en er steeds mer inpluggen, veel plezier ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Veel aangehaalde link, maar ik post 'm hier weer: Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen Lees 'm door, handel dienovereenkomstig en post je bevindingen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het al, ik heb er een western digital 80gb in gedaan en de problemen zijn er niet meer. lag dus aan de schijf

bedankt voor alles
Pagina: 1