|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Als je boven een hardwarenieuws bercith op nieuwssubmit drukt, staat de categorie toch ook niet op hardware
. Beetje onzinnig lijkt me...
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Maar ... meuk is erg op software gericht, een hardware-review is gewoon een review net als alle andere reviews.
Dat maakt nou helemaal niks uit. Meuktracker kent maar vier hoofdcategorieën (BIOS, drivers, firmware en software) die gekozen worden voordat een post online wordt gegooid. Zodra een item gesubmit is kunnen we toch aan de titel zien dat het om een submit gaat voor de meuktracker. De vier categorieën die je kunt kiezen bij het submitscherm zijn er alleen om een hele ruwe indeling te maken voor de submits die terecht kunnen komen op de FP. De redactie kiest de juiste subcategorie. Daarnaast worden die gebruikt bij de nieuwslinks.
Het maakt voor de reviewer waarschijnlijk niets uit, maar voor degene die het post wel. Ik heb het trouwens niet over de subcategorieën (zoals BIOS), maar echt over de categorie software enzo.
Maar goed: dit was slechts een brainwave die me plots te binnen schoot na een uurtje te weinig geslapen te hebben, dus schenk er niet te veel aandacht aan.
Maar goed: dit was slechts een brainwave die me plots te binnen schoot na een uurtje te weinig geslapen te hebben, dus schenk er niet te veel aandacht aan.