Toon posts:

PCI videokaart???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een advies betreft een "goede"
PCI videokaart..
De VoodooIII/Stealth540 ??? of iets anders ..

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
binnenkort komt er als het goed is een Geforce2 MX PCI van Inno3D.. misschien is die interessant.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 08:03

BertV

Handgemaakt

Als je nog met PCI moet werken (:*) voldoet een
Voodoo3.

M'n kaart is zoveel sneller dan de rest van m'n systeem (:r) dat overklokken niet helpt

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Of je moet een Intel 810 chip hebben. en dan wordt het weer een ander verhaal, dan gaat je budget mee doen. Maar anders een V3-2000 is een prima optie

Wel knap trouwens een P75@233 ;) en dan nog MXX gemaakt ook, dat hele woord bestond nog niet in de tijd van de P75 :)

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 08:03

BertV

Handgemaakt

Niet knap, gewoon vals spelen, het is een andere chip 8-)

Het is een overdive adapter die het moederbord moet overtuigen dat er niks aan de hand is...

http://www.evertech.com/

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

een keer vragen was wel genoeg.:
http://gathering.tweakers.net/postreply.php?topic=73545

koopt lekker een voodoo 3 2000 PCI

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe duur wordt die Geforce2 MX PCI?????

They made me do it.

Verwijderd

Om nog ff op die die monitor terug te komen... Ik zelf heb pas geleden de Iiyama 410 gekocht (A702HT) ben er redelijk tevreden over behalve dan dat er 2 donker-grijze lijntjes over het beeld lopen. (Dat hebben alle Iiyama monitoren die gebruik maken van "Diamontron"). bijna nooit zie je ze, tenzij je een felgekleur spel gaat spelen, en dan ziet het spel er ook gelijk een stuk minder uit. Ik heb hem online besteld vanwege de hoge refresh rates en de lage Dpi. Dat van die lijntjes heeft IIyama voor het gemak maar weggelaten op hun site. Als ik nu een monitor zou kopen zo ik waarschijnlijk een andere nemen.... (of je nou op 160HZ of op 120HZ draait... geen verschil naar mijn idee)

Verwijderd

Oeps, sorry ik zat bij de verkeerde topic te typen :) ....

Verwijderd

Is matrox nog in de race?

:)
Pagina: 1