Ik heb een MSI K7T Pro2-A (MS-6330) Duron mobo. Er zit een duron 1200 op en er zat 512 mb 133 geheugen in.. Een tijd geleden heb ik me fsb van 100 naar 110 gegooit en de cpu temp was 50 graden stressed. Nu gebeurde er niks enzow totdat ik msi livebios update ging download (niet biosflash maar dat checkprogramma) ik moest opnieuw booten en nu boot hij dus helemaal niets meer.
Hij geeft de fout dat het geheugen er niet goed inzit..alles eruit..doet het niet..1 geugen zonder vid doet het niet..alles geprobeerd..hij gaat ook bij boot hele tijd snel piepen..piep..piep..piep..piep en de hele tijd door. Hij checkt ook niet voor a: en de monitor gaat ook niet aan..ook reageerd het keyboard niet.. Is het mobo opgeblazen ofzow?
Alvast bedankt
Hij geeft de fout dat het geheugen er niet goed inzit..alles eruit..doet het niet..1 geugen zonder vid doet het niet..alles geprobeerd..hij gaat ook bij boot hele tijd snel piepen..piep..piep..piep..piep en de hele tijd door. Hij checkt ook niet voor a: en de monitor gaat ook niet aan..ook reageerd het keyboard niet.. Is het mobo opgeblazen ofzow?
Alvast bedankt