vandaag weer ff de pc opengeschroefd op me werk.. en ja hoor. de videokaart zat al onder een centimeter dikke laag stof.. ik werk bij een houtbewerkingsbedrijf dus tis fijnzaagsel/stof dinges.. enfin.. ik alles schoongemaakt met luchtdruk pistool. voeding ook ff aangepakt. alles netjes terugaangesloten , deed de stekker derin en BOEM. voeding kapot..
hoop gedoe.. van thuis ff snel voeding gehaald, want computer moet maandag kunnen communiceren met cnc freesmachines.. hij draait nu weer als een zonnetje
maar je begrijpt dat dit niet echt opschiet.. nu zat ik me af te vragen of er geen meer stofdichte kasten en voedingen zijn.. dat het toetsenbord onder stof zit maakt nix uit.. dat is zo geregeld.. maar vanbinnen in die pc is het erger.. kwil zoiezo een nieuwe pc aanschaffen omdat die andere veelste traag is.. maar het zou mooi zijn als alles in een betere kast kan..
tmoet natuurlijk niet te gek worden met de prijzen voor zo'n kast.. zo bijzonder hoeft het nou ook weer niet.. maar misschien heeft iemand wel tips enzo
tmoet natuurlijk niet te gek worden met de prijzen voor zo'n kast.. zo bijzonder hoeft het nou ook weer niet.. maar misschien heeft iemand wel tips enzo