Toon posts:

PsyBNC wil niet connecten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit best vaak op IRC en ik ben ook een op bij een channel, dus ik zou graag een aantal statistieken bij willen houden, momenteel staat mijn eigen PC vrijwel 24/7 aan. Aangezien ik hier ook nog een NT servertje heb draaien die als fileserver dient en ook 24/7 aan staat leek het me veel handiger om hier op een bnc te zetten zodat mijn PC gewoon overdag en 's nachts uit kan...

Omdat ik graag wil dat mijn nick gewoon online blijft als ik mijn PC afsluit heb ik psybnc geinstalleerd.

Het connecten en configuren gaat allemaal goed, alleen wil hij niet echt connecten naar de IRC server :
trying efnet.vuurwerk.nl port 6667 ().
cant connect to efnet.vuurwerk.nl port 6667.
Moet er ook nog een IRC client ofzo worden geinstalleerd? Of doe ik iets anders fout?

Aangezien het een fileserver is wil ik zo min mogelijk software installeren om het beestje stabiel te houden...

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
efnet.vuurrwerk.nl is hier ook down. efnet.xs4all.nl is nog wel up. Gewoon even andere server opzoeken :)

edit:
Typo

[ Voor 13% gewijzigd door RAJH op 29-03-2003 23:11 ]

Verwijderd

waarschijnlijk werkt je ident niet goed, is best vaak bij vuurwerk servers dacht ik

gewoon ff andere server pakken

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 23:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vreemde is dat ik het ook heb bij irc.homelien.no, maar ik hoef dus niet Mirc perse ook op die PC hebben geinstalled?