Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] small plexi case with full atx mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• robbynaish
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 15:29
Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/kast.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/kast1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/kast2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/kast3.jpg

Na het kopen van een nieuw moederboard (epox 8rda) paste deze niet lekker in mijn oude case. Ik heb hem zo compact mogelijk gehouden 37x34x19. Deze keer was het veel makkelijker en ik had ook beter gereedschap. Ik heb er een paar uur over gedaan. De reden is ook dat ik het deze keer gelijmd heb. Die oude kast kan je uit elkaar halen want die zit met imbusbouten vast.

Ik moet nog wel een paar dingen doen. Schroeven kopen voor de radiator en dan de fanguard erop. Er komt misschien nog een 12x fan erop en anders een soort luchtsluis zodat de lucht efficient door de radiator naar buiten kan.
Temps zijn zo ook goed hoor. Een beetje overgeklokt Amd1700@2100 36 graden op fluisterstand fan's.

Dit was de oude case

Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/oudekast.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/oudekast1.jpg

Verwijderd

Wat is de zin van een Plexikast als het zo'n rotzooi van binnen is?!

Komt bij mij een beetje over als een kerel in een slipje van kant...

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-11 17:44
gaaf dingetje, heb je ook pics in het donker?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:47

momania

iPhone 30! Bam!

Netjes gedaan hoor ;)
Misschien kan je nog een pic maken in het donker, ben wel benieuwd naar het effect van de CCFL in zo'n krappe case :P

[ Voor 37% gewijzigd door momania op 30-03-2003 21:37 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

maakt ie veel geluid?

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Imbus bouten.. ik heb het vrijdag net op mijn werk na moeten kijken :) .. en de case is mooi gelukt..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

Mooi gemaakt, vooral heel erg snel! Kan je nu nog wel in de case komen, als je hem gelijmd hebt? Vraagje: Hoe en waar vooral zitten de CD/DVD/CDR drives? Kan ze op deze foto's niet ontdekken namelijk ;)

By the way, het is echt geen zooitje, in principe zijn alle kabels netjes geround :9

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• robbynaish
Het geluid is echt heel minimaal. De 80x80 fans (2 stuks) draaien op 5 volt en de 12x12 fan op 7 volt en met de potmeter op een stand dat de fan net gaat draaien.
Ik heb voor het geluid de 12x fan door de radiator laten blazen (anders zuigend gedaan). De radiator dempt het geluid dan.

Er zit een externe cdwriter op. Met de andere case was dat veel werk om de cdrom er mooi in te krijgen.

Ik zal nog wat foto's in het donker maken

Met de eerste case was alles van plexi nu is de backplate? (waar de kaarten in gaan) van ijzer, in de andere kast was dat niet het geval. (was toen ook een hele klus)

Verwijderd

Heel mooi. :) Zoiets wil ik zelf ook ooit nog es maken. Maar heb je ook pics van de achterkant zodat je ziet hoe de aansluitingen van mobo en pci enzo erin zitten?

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wow mooi. Kun je ook een close-up van de hoeken maken? Hoe heb je die zo mooi op elkaar gelijmd?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

verry nice case. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
is hij wel een beetje stevig of niet?

Verwijderd

Nice modje, maar jammer dat het daarbinnen allemaal zo druk is..... Voor de rest issie cool.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Hoe zaag je dat spul zo netjes :?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Zoefff

❤ 

Gewoon afplakken met tape, lijtjes erop zetten, zagen met een fijn zaagje, en dan eventueel een beetje bijschuren moet goed lukken toch :?

Ik heb een paar keer wat geklooid met plexiglas, is zo goed gegaan hoor :)

Trouwens, @ topicstarter, mooie case hoor! Ik vind het alleen jammer dat het van binnen zo'n rommel is...

[ Voor 48% gewijzigd door Zoefff op 30-03-2003 12:27 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Je case is zeer netjes gemaakt. Mooi gelijmd (of hoe je het ook aan elkaar hebt gemaakt)

Tja alleen de inhoud is wat minder euh netjes :) Maar tis ook vrij lastig om alles netjes weg te werken in een kleine ruimte.

Verwijderd

An00bis schreef op 30 March 2003 @ 14:55:
Tja alleen de inhoud is wat minder euh netjes :) Maar tis ook vrij lastig om alles netjes weg te werken in een kleine ruimte.
Zeker als je case helemaal van plexi is 8)7

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

topictitel gewijzigd + slotje eraf gehaald :)

• robbynaish
ik heb de case gelijmd met Vloeibare secondelijm van bison ( je moet niet de gel variant hebben).
Deze lijm is zeer helder er als de platen goed contact maken echt niet zichtbaar.
Ik heb een half jaar geleden wat plexi gelijmd met verschillende lijmen.
Dit blijft mooi en is heel sterk.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:20
Naisj! Nog meer pic's op site ofzo te vinden?
Ik heb het topic niet gelezen dus als het er al instaat heb ik nix gezegt.

• robbynaish
Afbeeldingslocatie: http://www.robbynaish.nl/computer/kast4.jpg

Er moet nog een fanguard op! Onder de het frontje van de aansluitingen en linker zijkant is het iets minder met de lijm gegaan (gelukkig aan de achterkant) maar niet echt schokkend hoor!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:19
Waar heb je plexiglas eigenlijk vandaan gehaald??

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• robbynaish
Elmaplast in Vijfhuizen. Ik heb al meerdere keren daar wat gehaald en is echt top service.

Ik wilde eigenlijk deze kast in 6mm blauw plexi maar dat ging alleen per 1000 kg

Verwijderd

robbynaish schreef op 01 April 2003 @ 18:58:
Elmaplast in Vijfhuizen. Ik heb al meerdere keren daar wat gehaald en is echt top service.

Ik wilde eigenlijk deze kast in 6mm blauw plexi maar dat ging alleen per 1000 kg
Had je net geen 1000kg nodig? 8)7
Ben je trouwens zeker dat het per 1000kg ging? dat is 1ton
|:( O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 22:13:
[...]

Had je net geen 1000kg nodig? 8)7
Ben je trouwens zeker dat het per 1000kg ging? dat is 1ton
|:( O-)
Ken je die reclame van microsoft met die gast achter die computer die van alles moet bestellen :P

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-11 09:48
Dit vind ik een strakke mod, ziet er nietuit, dat vind ik juist zo gaaf.... en mooi. Tja smaken verschillen nou eenmaal. Alleen vind ik die plate niet mooi.... WEGWERKEN!!! Dan zou ik hem ook wel willen hebben 8-)

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 15:01

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:39:
Wat is de zin van een Plexikast als het zo'n rotzooi van binnen is?!

Komt bij mij een beetje over als een kerel in een slipje van kant...
:X dammit probeer ik er een dag niet aan te denken...

ach, ik vind het wel cool hoor, misschien zijn er mensen die 'een rotzooi' leuk vinden staan, lekker tech enzo :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

zo zeker mooi gedaan, mag ik je vragen wat deze kast heeft gekost aan matriaal enzo?
Pagina: 1