Ik heb twee hhd op mijn eerste heb ik windows staat
op mijn tweede staat mijn games spellen downloads.
Ik had ff mijn tweede schijf eruit gehaald en een andere van mijn broertje erin gedaan omdat ik iets wilde copieren ,even later heb ik mijn tweede hhd terug erin gedaan ,en nu staat er niks meer van mijn bestanden op , alleen maar vage bestanden met chineese letters
Alles is kwijt :cry: en het was een hhd van 80 nu in windows geeft hij maar 1,5 gig
In dos geeft hij aan dat het een 80 gig is maar een fat16 ?? (in fdisk)
Maar in windows zegt hij weer dat het gewoon een 1,5 gig fat32
Ik heb win xp,
Ik had mijn broertjes hhd eruit gehaald terwijl mijn computer nog aan stond , hij was bezig met afsluiten en toen had ik hem al los gehaald kan het probleem hier aan liggen ???
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , want anders ben ik alles kwijt :cry:
Vriendelijke Groeten Neo
op mijn tweede staat mijn games spellen downloads.
Ik had ff mijn tweede schijf eruit gehaald en een andere van mijn broertje erin gedaan omdat ik iets wilde copieren ,even later heb ik mijn tweede hhd terug erin gedaan ,en nu staat er niks meer van mijn bestanden op , alleen maar vage bestanden met chineese letters
Alles is kwijt :cry: en het was een hhd van 80 nu in windows geeft hij maar 1,5 gig
In dos geeft hij aan dat het een 80 gig is maar een fat16 ?? (in fdisk)
Maar in windows zegt hij weer dat het gewoon een 1,5 gig fat32
Ik heb win xp,
Ik had mijn broertjes hhd eruit gehaald terwijl mijn computer nog aan stond , hij was bezig met afsluiten en toen had ik hem al los gehaald kan het probleem hier aan liggen ???
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , want anders ben ik alles kwijt :cry:
Vriendelijke Groeten Neo