Toon posts:

Bestanden Hardeschijf weg !!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee hhd op mijn eerste heb ik windows staat
op mijn tweede staat mijn games spellen downloads.

Ik had ff mijn tweede schijf eruit gehaald en een andere van mijn broertje erin gedaan omdat ik iets wilde copieren ,even later heb ik mijn tweede hhd terug erin gedaan ,en nu staat er niks meer van mijn bestanden op , alleen maar vage bestanden met chineese letters :?

Alles is kwijt :cry: en het was een hhd van 80 nu in windows geeft hij maar 1,5 gig

In dos geeft hij aan dat het een 80 gig is maar een fat16 ?? (in fdisk)
Maar in windows zegt hij weer dat het gewoon een 1,5 gig fat32

Ik heb win xp,

Ik had mijn broertjes hhd eruit gehaald terwijl mijn computer nog aan stond , hij was bezig met afsluiten en toen had ik hem al los gehaald kan het probleem hier aan liggen ???

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , want anders ben ik alles kwijt :cry:

Vriendelijke Groeten Neo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 22:03:

Ik had mijn broertjes hhd eruit gehaald terwijl mijn computer nog aan stond , hij was bezig met afsluiten en toen had ik hem al los gehaald kan het probleem hier aan liggen ???
Dat is in ieder geval NOOIT goed. Of het deze problemen kan veroorzaken weet ik niet, maar blijkbaar heeft die harddisk toch ergens een optater gekregen, waardoor het nu niet meer goed gaat. Kijk anders eens wat Partition Magic nog op je schijf kan vinden.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Het is in ieder geval heeeeel onverstandig om een HDD uit een pc te trekken als hij nog aanstaat :X

Probeer even wat recovertips die in de FAQ staan. :)

Astu:
http://gathering.tweakers..._message/16985207#hdddata

[ Voor 20% gewijzigd door Atlas op 29-03-2003 22:06 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

The Third Man

The Third Jellyfish

Best kans dat je de schijf hebt verneukt. Waarschijnlijk valt dit wel onder de garantie, maar je bestanden zijn wel foetsie helaas.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hoe krijg ik verloren gaande data terug?

Dat staat erover in de FAQ. Verder heb ik hier niet zo veel verstand van, maar misschien een f*cked up FAT table ofzo?
Verder mag hier het probleem niet liggen ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Glashelder op 29-03-2003 22:09 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:50

tozzke

aka tozzert

misschien een IDE kanaal opgeblazen ofzo?
ofwel: probeer hem eens aan een ander IDE slot te hangen, of eventueel in een andere PC.
Het lijkt me stug dat die schijf namelijk kapot is, aangezien er nix bijzonders mee gebeurd is

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In de OM FAQ staan alle denkbare suggesties :) Doe er je voordeel mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.